Naruto Rpg2
Gra naruto



Forum Naruto Rpg2 Strona Główna Gra Genjutsu
Obecny czas to Nie 8:03, 01 Gru 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Itachi Uchiha
Hokage
Hokage



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Nie 0:32, 17 Lut 2008

Wiadomość
Genjutsu
Kai
Technika polegająca na rozproszeniu GenJutsu. Użytkownik koncentruje chakre, składa ręce w pieczęć tygrysa i krzyczy: Kai!
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 15
Wymagane: NinJutsu lub GenJutsu: 5, odporność psychiczna: 5


Bunshin no Jutsu
Użytkownik tej techniki tworzy klony, którymi steruje telepatycznie. Niestety te klony to tylko złudzenia, które nie mogą nic zrobić przeciwnikowi.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 5/klon
Wymagane: GenJutsu: 3


Nemuri
Jutsu polega na uśpieniu przeciwnika, przez dotknięcie go palcem w plecy. Jutsu nie przydaje się w walce, ponieważ trzeba utrzymywać stały kontakt z uśpionym (trzymać palec na jego plecach).
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Wymagane: GenJutsu: 5


Utsusemi no Jutsu
Technika stosowana by zmylić swojego przeciwnika, polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Nie musimy stać bezpośrednio przy wrogu, możemy być od niego oddaleni.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 15
Wymagane: GenJutsu: 8


Saimin no jutsu shiki
Technika polegająca na sparaliżowaniu wroga. Użytkownik wytwarza złudzenie w postaci nienaturalnej wielkości tygrysów, które okrążają wroga. Ten, nie może się poruszyć sparaliżowany strachem.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 30
Wymagane: GenJutsu: 8


Nen Konwaku
Jest to technika prosta, a skuteczna, jedna z podstawowych w GenJutsu. Za jej pomocą możemy zakłócić działanie jednego ze zmysłów przeciwnika (węch, smak, wzrok, słuch dotyk lub zdolność klanowa która działa jako "szósty zmysł"). Na początku można zakłócić tylko jeden losowy zmysł przeciwnika (rzut 1k5 lub 1k6), z czasem działanie techniki obejmować będzie większą liczbę przeciwników jak i wybrany przez nas zmysł.
Skutki zaburzenia zmysłów:
-Wzrok: obraz przed oczami przeciwnika rozmazuje się, jest niewyraźny. Mogą pojawiać się "dziury" lub czarne punkty w obrazie.
-Słuch: postać odczuwa brzęczenie w uszach, jej równowaga jest chwilowo zaburzona.
-Węch: skutek taki sam jak przy katarze, oponent nie odczuwa żadnych zapachów, nawet tych najostrzejszych.
-Smak: kubki smakowe na języku nie spełniają swojej roli, wszystkie pokarmy smakują tak samo.
-Dotyk: następuje utrata czucia w członkach, postać wypuszcza z rąk wszystkie trzymane przedmioty. Mogą pojawić sie skurcze mięśniowe i znieczulenie ciała (postać nie odczuwa bólu).
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Wymagane: GenJutsu: 12, Kontrola Chakry: 8


Mefubi no Jutsu
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Można stworzyć iluzje postaci, przedmiotu, miejsca lub zdarzenia.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Wymagane: GenJutsu: 16, Kontrola Chakry: 8



Kasumi Juuha no Jutsu
Osoba wykonująca tą technike tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które są tylko złudzeniem - jednakże bardzo silnym, gdyż klony nie znikają tak łatwo jak w przypadku techniki Bunshin no Jutsu; natomiast osoba która wykonała technikę atakuje z ukrycia, tak, że wygląda to jakby atakowały klony.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/klon
Wymagane: GenJutsu: 13


Nemurihane
Odmiana techniki Nemuri. Zaletą tej techniki jest to, że nie potrzebuje kontaktu z ciałem, a na dodatek można nią uśpić bardzo dużo osób.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 70
Wymagane: GenJutsu: 14, Kontrola Chakry: 8


Osoregenzou
Technika polega na tym, że dana osoba widzi przed oczami swój największy strach. Postaci o niskiej odporności psychicznej mogą zemdleć.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 20
Wymagane: GenJutsu: 13, Kontrola Chakry: 7



Kokuangyo no Jutsu
Te jutsu polega na "zakryciu" jakiejś przestrzeni ciemnością. Dzięki temu przeciwnik/przeciwnicy nie może nas dostrzec, a my go widzimy.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 45/start, 25/podtrzymywanie co turę
Wymagane: GenJutsu: 20


Tanukineiri no Jutsu
Technika pozwalająca zasnąć w każdej chwili. Użytkownik składa pieczęcie, po czym zapada w sen.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagane: GenJutsu: 4



Kokohi no Jutsu
Zamiana danych przedmiotów w celu zmylenia wroga.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 20/przedmiot, 60/budynek
Wymagane: GenJutsu: 7



Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagane: GenJutsu: 7



Shintenshin no Jutsu
Podstawowa technika klanu Yamanaka. Polega na przejęciu panowania nad umysłem wroga, tracąc przy tym kontrolę nad swoim ciałem. Technika posiada sporo wad: ma małą celność, a jesli Jutsu nie trafi w przeciwnika, ciało wykonującego na 1k3 minut pozostanie bezwładne. Kolejną wadą jest to, że uszkodzenia jakich podczas hipnozy dozna przeciwnik odczuwa także użytkownik tej techniki.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25-30
Zasięg: 7m
Wymagane: GenJutsu: 10



Shinranshin no Jutsu
Polega na przejęciu kontroli nad ciałem przeciwnika, nie tracąc jej jednak nad swoim. Kontrolowana osoba jest w pełni świadoma, traci tylko swobodę ruchów. Jedyną wadą tej techniki jest to, że podczas trwania techniki nie możemy się ruszać.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 50
Zasięg: 5m
Wymagane: GenJutsu: 18, Shintenshin no Jutsu


Kanashibari no jutsu
Technika polegająca na sparaliżowaniu, przykuciu wroga do podłoża- dlatego nazywa się to techniką przykucia. Oprzeć działaniu się techniki można poprzez udany test na wytrwałość psychiczną o ST równym kontroli chakry wykonującego technikę.
Typ: Genjutsu
Koszt chakry: 30
Zasięg: 10m
Wymagane: Genjutsu 18


Shinmanshin no Jutsu
Technika identyczna z Shinranshin no Jutsu, z jednym wyjątkiem - a mianowicie: możemy się poruszać podczas kontrolowania przeciwnika.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 60
Zasięg: zasięg wzroku
Wymagane: GenJutsu: 28, Shinranshin no Jutsu


Genjutsu-gaeshi
Przydatna sztuczka genjutsu, polegająca na zwyczajnym odwróceniu iluzji. Atakujący sam łapie się na swoje genjutsu.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 35
Zasięg: zasięg wzroku
Wymagane: GenJutsu 20, Percepcja 10


Sinranshin no jutsu
Kolejna technika rodu Yamanaka. Polega na tym, że ciało wroga staje się przedłużeniem naszej woli. Dzięki temu na krótki czas wróg może stać się sprzymierzeńcem. Wadą techniki jest krótki zasięg.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 30
Zasięg: 6m
Wymagane: GenJutsu 15, kontrola chakry 5


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Itachi Uchiha dnia Nie 0:47, 17 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Itachi Uchiha

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Naruto Rpg2 Strona GłównaGraGenjutsu
Obecny czas to Nie 8:03, 01 Gru 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin