Autor |
Itachi Uchiha
Hokage
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Wto 19:57, 11 Gru 2007
|
|
Wiadomość |
|
1.Imię
Podajemy tu imię postaci.
4.Płeć
Do wyboru kobieta lub mężczyzna.
5.Charakter
Dobry
Jak Kakashi gotowy oddać życie za towarzyszy i Wioskę
Neutralny
Ninja z celem życiowym najlepszy przykład to Sasuke
Zły
Shinobi nieliczący się z czyimś życiem przykład Gaara
6.Wiek
Podajesz wiek swojej postaci (min.8 lat max. 14 lat)
7.Wygląd
Opisujesz postać
8.Historia
Minimum 3 linijki
9. Nindo życiowe
10.Jutsu
30 punktów do rozdzielenia
-Tools(bronie):
-Genjutsu(umiejętność tworzenia iluzji itd.):
-Ninjutsu(umiejętność składania pieczęci i wykonywania technik najczęściej związanych z żywiołami):
-Taijutsu(umiejętność walki wręcz):
11.Atrybuty
50 punktów do rozdzielenia:
Kondycja:
Siła:
Szybkość:
Wytrzymałość psychiczna:
Inteligencja:
Zwinność:
Celność:
Percepcja:
Chakra:
Kontrola Chakry:
Życie:200hp
Chakra:tyle ile dacie w atrybutach to znaczy jak 1 to macie 10 chakry
Techniki:(do każdej techniki bedą wymagania)
Bunshin no Jutsu
Polega na stworzeniu danej liczby klonów (najczęściej 3), aby zmylić przeciwnika. Klony znikają już po jednym słabym uderzeniu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3
Henge no Jutsu
Polega na zmianie swojego ciała w inną postać lub zwierzę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3
Kawarimi no Jutsu
Technika polegająca na szybkiej zamianie ciała w jakiś inny przedmiot w celu zmylenia przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3
Raikiri
Pierwotna wersja Chidori, zużywa mniej chakry, przez co jest słabsza, ale łatwiej utrzymać ją w ręce, można nawet w jednej.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 100
Czas wykonania: 1 akcja
Obrażenia: śmierć. 150hp (decyzja sędzięgo)
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 18
Chuusuusei Biribiri
Jest to coś w stylu impulsu elektrycznego, który po zetknięciu z nerwem znajdującym się z tyłu głowy, unieruchamia ofiarę. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 7, TaiJutsu: 4
Raigeki no Yoroi
Pancerz z wyładowań elektrycznych chroniący postać. Nie tylko broni przed atakami, ale także zadaje obrażenia każdemu wrogowi, który się z nim zetknie.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 120
Obrażenia: 50
Wymagane: NinJutsu: 22
Fuuton, Daitoppa
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: Tyle ile damy, 35 najmniej
Obrażenia: 2x dana chakra
Wymagane: NinJutsu: 14
Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na "wypuszczeniu" z palca dość silnego podmuchu powietrza.
Typ: NinJutsu
Wymagane: NinJutsu: 4,
Rasengan
Jutsu polegające na wytworzeniu wiru chakry w dłoni.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 60
Wymagane: NinJutsu: 30, Kontrola Chakry: 20
Oodama Rasengan
Silniejsza wersja Rasengana, trudniej jest ją wykonać, słabszy shinobi będzie potrzebował pomocnej dłoni klona w postaci Kage Bunshina.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 170
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 140
Wymagane: Kage bunshin, NinJutsu: 40, Kontrola Chakry: 35 Z dwoma Kage Bunshinami
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody, użytkownik tworzy jej z swojej chakry, lecz gdy jest w pobliżu woda, koszt chakry jest zmniejszony o 40 Można w nim ukryć bronie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 75
Koszt techniki: 20 [ B ]
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Potężny strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. W tej technice także potrzebujemy źródła wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Czas wykonania: 4 akcje
Obrażenia: 80
Wymagane: NinJutsu: 22, Kontrola Chakry: 18,
Mizu Bunshin no Jutsu
Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/klon
Wymagane: NinJutsu: 7, Kontrola Chakry: 7, Źródło wody
Mizutensou no Jutsu
Pozwala ukryć ciało w wodzie, jakkolwiek mało by jej nie było. Np. Kałuża, szklanka.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Wymagane: 8 Ninjutsu
Katon, Hikyuu no Jutsu
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: 30
Wymagane: NinJutsu: 9
Katon, Goukakyuu no Jutsu
Technika przy której zużywa się dość dużo chakry. Polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust. Zwykle używana przez shinobi na poziomie Chuunina, lecz zdarza się też, że Genin ją opanuje.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45
Obrażenia: 60
Wymagane: NinJutsu: 15
Katon, Housenka
Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku małych kul ognia. Można w nich ukryć wszelkiego rodzaju broń, począwszy od shurikenów aż po topory. Technika która może zaskoczyć przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 8(sam płomień)
Wymagane: NinJutsu 14
Katon, Karyu Endan
Na początku shinobi zbiera chakrę w płucach i robi głęboki wdech, po czym wypuszcza powietrze w formie ognia. Efektywność techniki zależy w głównej mierze od tego ile chakry na nią zużyjemy.
Typ: NinJutsu
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 3x zużyta chakra
Wymagane: NinJutsu 19
Katon, Kasumi Enbu
Atak ten polega na wystrzeleniu ognistego pocisku który po trafieniu w cel, rozpada się na wiele mniejszych płomyków.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 40
Wymagane: NinJutsu: 21
Katon Ryuuka no Jutsu
Bardzo potężne jutsu ognia. Po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, osoba wykonująca to jutsu posyła wielką fale ognia, spalającą wszystko na swojej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: 80
Wymagane: NinJutsu: 27
Zukkoku
Technika polega na tym, że użytkownik zalewa pole bitwy falą lawy. Z takiego miejsca nic nie zostaje, zostaje doszczętnie spalone.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Czas wykonania: 3 akcje
Obrażenia: shinobi który pozostanie w zasięgu ataku ginie oprucz wykonującego
Wymagane: NinJutsu: 27
Hasekishou
Technika polega na wystrzeleniu z ręki kilku-kilkunastu wybuchających, wyjątkowo destrukcyjnych, ognistych pocisków. Każdy pocisk jest w stanie wysadzić kilku shinobi naraz
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 110hp
Wymagane: NinJutsu 14
Haikedo
Po złożeniu pieczęci tygrysa, użytkownik podnosi rękę, by wytworzyć w niej ognistą kulę i rzucić w przeciwnika. Wszystko to dzieje się w szybkim tempie
Typ: NinJutsu
Obrażenia: 90hp
Koszt chakry: 45
Wymagane: NinJutsu: 15
To mam nadzie ję znajdzie się w waszym podpisie proszę o kopiowanie tylko nazw technik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Itachi Uchiha dnia Wto 20:29, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|