Naruto Rpg2
Gra naruto



Forum Naruto Rpg2 Strona Główna Gra Neji
Obecny czas to Nie 8:06, 01 Gru 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Neji
Mizukage
Mizukage



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Śro 15:50, 12 Gru 2007

Wiadomość
Neji
1.Neji
4.Płeć mężczyzna.
5.Charakter

Dobry
Jak Kakashi gotowy oddać życie za towarzyszy i Wioskę
Ninja z celem życiowym najlepszy przykład to Sasuke
Zły
6.Wiek 11 lat
7.Wygląd niski 1 metr 45 cm
8.Historia
Urodził się w Konoha - Gakure.
9. Nindo życiowe
Pomścić śmierć ojca przez klątwe.
10.Jutsu
30 punktów do rozdzielenia
-Tools(bronie):
-Genjutsu(umiejętność tworzenia iluzji itd.):1
-Ninjutsu(umiejętność składania pieczęci i wykonywania technik najczęściej związanych z żywiołami):27
-Taijutsu(umiejętność walki wręcz):2

11.Atrybuty
50 punktów do rozdzielenia:

Kondycja:
Siła:2
Szybkość:2
Wytrzymałość psychiczna:2
Inteligencja:2
Zwinność:2
Celność:1
Percepcja:1
Chakra:20
Kontrola Chakry:18

Życie:200hp

Chakra:200
Techniki:(do każdej techniki bedą wymagania)
Bunshin no Jutsu
Polega na stworzeniu danej liczby klonów (najczęściej 3), aby zmylić przeciwnika. Klony znikają już po jednym słabym uderzeniu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3

Henge no Jutsu
Polega na zmianie swojego ciała w inną postać lub zwierzę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3

Kawarimi no Jutsu
Technika polegająca na szybkiej zamianie ciała w jakiś inny przedmiot w celu zmylenia przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3

Raikiri
Pierwotna wersja Chidori, zużywa mniej chakry, przez co jest słabsza, ale łatwiej utrzymać ją w ręce, można nawet w jednej.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 100
Czas wykonania: 1 akcja
Obrażenia: śmierć. 150hp (decyzja sędzięgo)
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 18

Fuuton, Daitoppa
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: Tyle ile damy, 35 najmniej
Obrażenia: 2x dana chakra
Wymagane: NinJutsu: 14

Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na "wypuszczeniu" z palca dość silnego podmuchu powietrza.
Typ: NinJutsu
Wymagane: NinJutsu: 4,

Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Potężny strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. W tej technice także potrzebujemy źródła wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Czas wykonania: 4 akcje
Obrażenia: 80
Wymagane: NinJutsu: 22, Kontrola Chakry: 18,


Mizutensou no Jutsu
Pozwala ukryć ciało w wodzie, jakkolwiek mało by jej nie było. Np. Kałuża, szklanka.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Wymagane: 8 Ninjutsu

Katon, Hikyuu no Jutsu
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: 30
Wymagane: NinJutsu: 9

Katon, Goukakyuu no Jutsu
Technika przy której zużywa się dość dużo chakry. Polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust. Zwykle używana przez shinobi na poziomie Chuunina, lecz zdarza się też, że Genin ją opanuje.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45
Obrażenia: 60
Wymagane: NinJutsu: 15


Katon, Housenka
Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku małych kul ognia. Można w nich ukryć wszelkiego rodzaju broń, począwszy od shurikenów aż po topory. Technika która może zaskoczyć przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 8(sam płomień)
Wymagane: NinJutsu 14


Katon, Karyu Endan
Na początku shinobi zbiera chakrę w płucach i robi głęboki wdech, po czym wypuszcza powietrze w formie ognia. Efektywność techniki zależy w głównej mierze od tego ile chakry na nią zużyjemy.
Typ: NinJutsu
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 3x zużyta chakra
Wymagane: NinJutsu 19


Katon, Kasumi Enbu
Atak ten polega na wystrzeleniu ognistego pocisku który po trafieniu w cel, rozpada się na wiele mniejszych płomyków.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 40
Wymagane: NinJutsu: 21

Katon Ryuuka no Jutsu
Bardzo potężne jutsu ognia. Po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, osoba wykonująca to jutsu posyła wielką fale ognia, spalającą wszystko na swojej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: 80
Wymagane: NinJutsu: 27


Zukkoku
Technika polega na tym, że użytkownik zalewa pole bitwy falą lawy. Z takiego miejsca nic nie zostaje, zostaje doszczętnie spalone.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Czas wykonania: 3 akcje
Obrażenia: shinobi który pozostanie w zasięgu ataku ginie oprucz wykonującego
Wymagane: NinJutsu: 27


Hasekishou
Technika polega na wystrzeleniu z ręki kilku-kilkunastu wybuchających, wyjątkowo destrukcyjnych, ognistych pocisków. Każdy pocisk jest w stanie wysadzić kilku shinobi naraz
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 110hp
Wymagane: NinJutsu 14


Haikedo
Po złożeniu pieczęci tygrysa, użytkownik podnosi rękę, by wytworzyć w niej ognistą kulę i rzucić w przeciwnika. Wszystko to dzieje się w szybkim tempie
Typ: NinJutsu
Obrażenia: 90hp
Koszt chakry: 45
Wymagane: NinJutsu: 15
_________________
1.Neji
4.Płeć mężczyzna.
5.Charakter
Dobry
Jak Kakashi gotowy oddać życie za towarzyszy i Wioskę
Ninja z celem życiowym najlepszy przykład to Sasuke
Zły
6.Wiek 11 lat
7.Wygląd niski 1 metr 45 cm
8.Historia
Urodził się w Konoha - Gakure.
9. Nindo życiowe
Pomścić śmierć ojca przez klątwe.
10.Jutsu
30 punktów do rozdzielenia
-Tools(bronie):
-Genjutsu(umiejętność tworzenia iluzji itd.):1
-Ninjutsu(umiejętność składania pieczęci i wykonywania technik najczęściej związanych z żywiołami):27
-Taijutsu(umiejętność walki wręcz):2

11.Atrybuty
50 punktów do rozdzielenia:

Kondycja:
Siła:2
Szybkość:2
Wytrzymałość psychiczna:2
Inteligencja:2
Zwinność:2
Celność:1
Percepcja:1
Chakra:20
Kontrola Chakry:18

Życie:200hp

Chakra:200
Techniki:(do każdej techniki bedą wymagania)
Bunshin no Jutsu
Polega na stworzeniu danej liczby klonów (najczęściej 3), aby zmylić przeciwnika. Klony znikają już po jednym słabym uderzeniu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3

Henge no Jutsu
Polega na zmianie swojego ciała w inną postać lub zwierzę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3

Kawarimi no Jutsu
Technika polegająca na szybkiej zamianie ciała w jakiś inny przedmiot w celu zmylenia przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3

Raikiri
Pierwotna wersja Chidori, zużywa mniej chakry, przez co jest słabsza, ale łatwiej utrzymać ją w ręce, można nawet w jednej.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 100
Czas wykonania: 1 akcja
Obrażenia: śmierć. 150hp (decyzja sędzięgo)
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 18

Fuuton, Daitoppa
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: Tyle ile damy, 35 najmniej
Obrażenia: 2x dana chakra
Wymagane: NinJutsu: 14

Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na "wypuszczeniu" z palca dość silnego podmuchu powietrza.
Typ: NinJutsu
Wymagane: NinJutsu: 4,

Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Potężny strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. W tej technice także potrzebujemy źródła wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Czas wykonania: 4 akcje
Obrażenia: 80
Wymagane: NinJutsu: 22, Kontrola Chakry: 18,


Mizutensou no Jutsu
Pozwala ukryć ciało w wodzie, jakkolwiek mało by jej nie było. Np. Kałuża, szklanka.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Wymagane: 8 Ninjutsu

Katon, Hikyuu no Jutsu
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: 30
Wymagane: NinJutsu: 9

Katon, Goukakyuu no Jutsu
Technika przy której zużywa się dość dużo chakry. Polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust. Zwykle używana przez shinobi na poziomie Chuunina, lecz zdarza się też, że Genin ją opanuje.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45
Obrażenia: 60
Wymagane: NinJutsu: 15


Katon, Housenka
Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku małych kul ognia. Można w nich ukryć wszelkiego rodzaju broń, począwszy od shurikenów aż po topory. Technika która może zaskoczyć przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 8(sam płomień)
Wymagane: NinJutsu 14


Katon, Karyu Endan
Na początku shinobi zbiera chakrę w płucach i robi głęboki wdech, po czym wypuszcza powietrze w formie ognia. Efektywność techniki zależy w głównej mierze od tego ile chakry na nią zużyjemy.
Typ: NinJutsu
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 3x zużyta chakra
Wymagane: NinJutsu 19


Katon, Kasumi Enbu
Atak ten polega na wystrzeleniu ognistego pocisku który po trafieniu w cel, rozpada się na wiele mniejszych płomyków.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 40
Wymagane: NinJutsu: 21

Katon Ryuuka no Jutsu
Bardzo potężne jutsu ognia. Po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, osoba wykonująca to jutsu posyła wielką fale ognia, spalającą wszystko na swojej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: 80
Wymagane: NinJutsu: 27


Zukkoku
Technika polega na tym, że użytkownik zalewa pole bitwy falą lawy. Z takiego miejsca nic nie zostaje, zostaje doszczętnie spalone.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Czas wykonania: 3 akcje
Obrażenia: shinobi który pozostanie w zasięgu ataku ginie oprucz wykonującego
Wymagane: NinJutsu: 27


Hasekishou
Technika polega na wystrzeleniu z ręki kilku-kilkunastu wybuchających, wyjątkowo destrukcyjnych, ognistych pocisków. Każdy pocisk jest w stanie wysadzić kilku shinobi naraz
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 110hp
Wymagane: NinJutsu 14


Haikedo
Po złożeniu pieczęci tygrysa, użytkownik podnosi rękę, by wytworzyć w niej ognistą kulę i rzucić w przeciwnika. Wszystko to dzieje się w szybkim tempie
Typ: NinJutsu
Obrażenia: 90hp
Koszt chakry: 45
Wymagane: NinJutsu: 15


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Neji

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Naruto Rpg2 Strona GłównaGraNeji
Obecny czas to Nie 8:06, 01 Gru 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin