Naruto Rpg2
Gra naruto



Forum Naruto Rpg2 Strona Główna Gra Techniki
Obecny czas to Nie 8:20, 01 Gru 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Itachi Uchiha
Hokage
Hokage



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Czw 11:41, 20 Gru 2007

Wiadomość
Techniki
Rangi są nieważne i punkty tylko się proszę dostosować do jednego [s] taki symbol jest tylko i wyłącznie dla jouninów.
Symbol [k]lub[x] to znaczy razy tak jak przy mnożeniu.


Bunshin no Jutsu
Polega na stworzeniu danej liczby klonów (najczęściej 3), aby zmylić przeciwnika. Klony znikają już po jednym słabym uderzeniu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10

Wymagane: NinJutsu: 3
Koszt techniki: 5 [ e ]

Henge no Jutsu
Polega na zmianie swojego ciała w inną postać lub zwierzę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3
Koszt techniki: 5 [ e ]

Kawarimi no Jutsu
Technika polegająca na szybkiej zamianie ciała w jakiś inny przedmiot w celu zmylenia przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 3
Koszt techniki: 10[ d ]

Oiroke no jutsu
Jest to technika stworzona przez Naruta na podstawie Henge no jutsu. Polega ona na przemianie w nagą, ładną kobietę w celu unieszkodliwienia dorosłych. Technika spotykana rzadko (nigdy wśród kobiet, bo one mają tą technikę w naturze).Oczywiście na kobiety nie działa.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry:10
Obrażenia: ogłuszenie na 1 turę (85% szans)
Wymagane: NinJutsu 3, Henge no jutsu
Koszt techniki: 5 [e]

Harem no jutsu
Kolejna technika autorstwa Naruta. Polega ona na powielonej technice Oiroke no jutsu. O wiele bardziej skuteczna niż poprzedniczka, ale wymaga wcześniejszego użycia Kage bunshin no jutsu. Też nie działa na kobiety.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10/klon
Czas wykonania: 1 akcja
Obrażenia: ogłuszenie na 1k2x ilość klonów tur (100% skuteczności)
Wymagane: NinJutsu 16, kontrola chakry 7, Kage bunshin no jutsu (aktywne), Oiroke no jutsu
Koszt techniki: 10 [d]

Nan Kaizou
Po wykonaniu tej techniki ciało staje się tak elastyczne, że może oplatać się wokół przeciwnika (może się także wydłużać).
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50
Wymagane: NinJutsu: 11
Koszt techniki: 15 [ C ]

Hari Jizou
Włosy postaci wydłużają się, oplatając całe ciało. Stają się ostre i twarde. Jest to sposób absolutnej obrony.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45
Wymagane: NinJutsu: 16
Koszt techniki: 20 [ B ]

Kouzetsu Akkenai
Wydłużenie języka, możliwe na wiele metrów. Język taki jest umięśniony i silny.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 35
Wymagane: NinJutsu: 8
Koszt techniki: 10 [ D ]

Shunshin no Jutsu
Jedna z podstawowych technik shinobi. Polega na bardzo szybkim poruszaniu się, wygląda to tak, jakby postać się "teleportowała". W rezultacie dostajemy bonus do rzutu na unik.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 15
Wymagane: NinJutsu: 15
Koszt techniki: 15 [ C ]

Jikukan ninjutsu
Technika ciężka do wykonania i dość nietypowa. Polega na drobnym „skoku czasoprzestrzennym” w celu zadania obrażeń jednemu przeciwnikowi. Wszystko trwa kilka sekund od złożenia pieczęci.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 75
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 10x8
Wymagane: NinJutsu 22
Koszt techniki: 20 [A]

Ninpo gama guchi shibari
Technika polegająca na „uwięzieniu” wrogów we własnym żołądku. Ściany przewodu pokarmowego mogą się kurczyć, przytrzymywać wrogów, ochraniać przyjaciół. Dodatkowa ciężko się z tej techniki wydostać.
Typ: Ninjutsu
Koszt chakry: 150/aktywacja 50/utrzymanie
Czas wykonania: 1 akcja
Obrażenia: nie dotyczy
Wymagane: Ninjutsu 35. kontrola chakry 15
Koszt techniki: 35 [S]

RAITON-ELEKTRYCZNOŚĆ
Chidori
Ulepszona wersja techniki Raikiri. Poznać ją mogą najwybitniejsi członkowie klanu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 200
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: śmierć lub 15x10
Wymagane: NinJutsu 30: Kontrola chakry 25
Koszt nauczenia: 25 [S]


Raikiri
Pierwotna wersja Chidori, zużywa mniej chakry, przez co jest słabsza, ale łatwiej utrzymać ją w ręce, można nawet w jednej.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 100
Czas wykonania: 1 akcja
Obrażenia: śmierć lub 10x10
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 18
Koszt nauczenia: 20 [ B ]

Chuusuusei Biribiri
Jest to coś w stylu impulsu elektrycznego, który po zetknięciu z nerwem znajdującym się z tyłu głowy, unieruchamia ofiarę. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 7, TaiJutsu: 4
Koszt nauczenia: 10 [ D ]

Raikyuu
W powietrzu kumuluje się energia elektryczna, która formuje okrągłą kulę elektryczną.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 55
Czas wykonania: 1 akcja
Obrażenia: 2x6 po zbliżeniu
Wymagane: NinJutsu: 9
Koszt nauczenia: 10 [ D ]

Raigeki no Yoroi
Pancerz z wyładowań elektrycznych chroniący postać. Nie tylko broni przed atakami, ale także zadaje obrażenia każdemu wrogowi, który się z nim zetknie.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 120
Obrażenia: 6x8
Wymagane: NinJutsu: 22
Koszt nauczenia: 20 [ B ]

Yupiteru Ikazuchi
Postać wystrzeliwuje w przeciwnika piorunującą kulę. Kula ta nie wygaśnie, dopóki nie zada ofierze wielu wstrząsów (1k12), dodatkowo odrzucając przeciwnika w tył, tym dalej, ile otrzymał on wstrząsów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 80
Obrażenia: 1k6/wstrząs
Wymagane: NinJutsu: 17
Koszt nauczenia: 15 [ C ]

FUUTON-WIATR

Dai Kamaitachi no Jutsu
By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr, który przecina wszystko co spotka na swej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: 2k8x siła
Wymagane: Wachlarz, NinJutsu: 14, Siła: 12
Koszt techniki: 20 [ B ]

Fuuton, Daitoppa
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: Tyle ile damy, 35 najmniej
Obrażenia: 2x dana chakra
Wymagane: NinJutsu: 14
Koszt techniki: 15 [ C ]

Fuusajin
Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz. Przy pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może posłużyć jako zasadzka.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Wymagane: Wachlarz, Piasek/Żwir/Kurz, NinJutsu: 11, Siła: 7
Koszt techniki: 15 [ C ]

Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na "wypuszczeniu" z palca dość silnego podmuchu powietrza.
Typ: NinJutsu
Wymagane: NinJutsu: 4,
Koszt techniki: 10 [ D ]

Rasengan
Jutsu polegające na wytworzeniu wiru chakry w dłoni.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: śmierć lub 12k10
Wymagane: NinJutsu: 30, Kontrola Chakry: 20
Koszt techniki: 25 [ A ]

Oodama Rasengan
Silniejsza wersja Rasengana, trudniej jest ją wykonać, słabszy shinobi będzie potrzebował pomocnej dłoni klona w postaci Kage Bunshina.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 170
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 12k12
Wymagane: Kage bunshin, NinJutsu: 40, Kontrola Chakry: 35 Z Kage Bunshin: 2
Koszt techniki: 30 [ S ]

SUITON-WODA

Suiton, Daibakufu no Jutsu
Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody, użytkownik tworzy jej z swojej chakry, lecz gdy jest w pobliżu woda, koszt chakry jest zmniejszony o 40 Można w nim ukryć bronie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 75
Koszt techniki: 20 [ B ]

Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Potężny strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. W tej technice także potrzebujemy źródła wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Czas wykonania: 4 akcje
Obrażenia: 8k10
Wymagane: NinJutsu: 22, Kontrola Chakry: 18,
Koszt techniki: 25 [ A ]

Mizu Bunshin no Jutsu
Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/klon
Wymagane: NinJutsu: 7, Kontrola Chakry: 7, Źródło wody
Koszt techniki: 10 [ D ]

Mizutensou no Jutsu
Pozwala ukryć ciało w wodzie, jakkolwiek mało by jej nie było. Np. Kałuża, szklanka.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Wymagane: 8 Ninjutsu
Koszt techniki: 10 [ D ]

Suiton, Suijinheki
Technika polega na wytworzeniu pod sobą ściany z wody. Aby wykonać technikę, trzeba być w bardzo bliskim miejscu od wody. Osłona dobra przeciwko techniką Katon oraz słabszym TaiJutsu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Wymagane: NinJutsu: 13, Woda
Koszt techniki: 15 [ C ]

Sution, Bakasui Shouha
Użytkownik wypluwa gigantyczne ilości wody, tworząc zbiornik wodny o wielkości jeziora. Może dowolnie sterować tą wodą, powodując fale, wybuchy itd.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 200
Czas wykonania: 3 akcje
Obrażenia: Nie Dotyczy
Wymagane: NinJutsu: 30, Kontrola Chakry: 20
Koszt techniki: 30 [ S ]

Suiton, Goshoku-Zame
Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów z chakry (1 na palec) Rekiny są kontrolowane przez użytkownika. Muszą one znajdować się w wodzie. Rekiny te regenerują drobne uszkodzenia swojego ciała.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Czas wykonania: 3 akcje
Obrażenia: 4k10/rekin
Wytrzymałość: Każdy rekin ma po 140 wytrzymałości
Wymagane: NinJutsu: 17 Kontrola Chakry: 19
Koszt techniki: 25 [ A ]

Suiton no Jutsu
Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 12
Koszt techniki: 15 [ C ]

Suiton, Suikoudan no Jutsu
Polega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 55
Wymagane: NinJutsu: 14, Źródło wody
Koszt techniki: 15 [ C ]

Suiton, Suishouha
Wielka FALA niszcząca wszystko na swojej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 180
Czas wykonania: 4 akcje
Obrażenia: 8k12
Wymagane: NinJutsu: 33
Koszt techniki: 25 [ A ]

Kirigakure no Jutsu
Użytkownik tej techniki tworzy gęstą mgłę, uniemożliwiającą atak, ale on sam może zaatakować bez problemu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 5
Wymagane: NinJutsu: 6
Koszt techniki: 10 [ D ]

KATON-OGIEŃ

Katon, Hikyuu no Jutsu
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: 4k6
Wymagane: NinJutsu: 9
Koszt techniki: 10 [ D ]

Katon, Goukakyuu no Jutsu
Technika przy której zużywa się dość dużo chakry. Polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust. Zwykle używana przez shinobi na poziomie Chuunina, lecz zdarza się też, że Genin ją opanuje.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45
Obrażenia: 6k8
Wymagane: NinJutsu: 15
Koszt techniki: 15 [ C ]

Katon, Housenka
Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku małych kul ognia. Można w nich ukryć wszelkiego rodzaju broń, począwszy od shurikenów aż po topory. Technika która może zaskoczyć przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 1k8/kwiat
Wymagane: NinJutsu 14
Koszt techniki: 15 [ C ]

Katon, Karyu Endan
Na początku shinobi zbiera chakrę w płucach i robi głęboki wdech, po czym wypuszcza powietrze w formie ognia. Efektywność techniki zależy w głównej mierze od tego ile chakry na nią zużyjemy.
Typ: NinJutsu
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 3k3x zużyta chakra
Wymagane: NinJutsu 19
Koszt techniki: 20 [ B ]

Katon, Kasumi Enbu
Atak ten polega na wystrzeleniu ognistego pocisku który po trafieniu w cel, rozpada się na wiele mniejszych płomyków.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 4k10
Wymagane: NinJutsu: 21
Koszt techniki: 20 [ B ]

Katon Ryuuka no Jutsu
Bardzo potężne jutsu ognia. Po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, osoba wykonująca to jutsu posyła wielką fale ognia, spalającą wszystko na swojej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: 10k8
Wymagane: NinJutsu: 27
Koszt techniki: 25 [ A ]

Zukkoku
Technika polega na tym, że użytkownik zalewa pole bitwy falą lawy. Z takiego miejsca nic nie zostaje, zostaje doszczętnie spalone.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Czas wykonania: 3 akcje
Obrażenia: shinobi który pozostanie w zasięgu ataku ginie
Wymagane: NinJutsu: 27
Koszt techniki: 25 [ A ]

Hasekishou
Technika polega na wystrzeleniu z ręki kilku-kilkunastu wybuchających, wyjątkowo destrukcyjnych, ognistych pocisków. Każdy pocisk jest w stanie wysadzić kilku shinobi naraz
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 8/kwiat
Obrażenia: 2k6 trafienie/kwiat, 1k4 wybuch/kwiat
Wymagane: NinJutsu 14
Koszt techniki: 15 [ C ]

Haikedo
Po złożeniu pieczęci tygrysa, użytkownik podnosi rękę, by wytworzyć w niej ognistą kulę i rzucić w przeciwnika. Wszystko to dzieje się w szybkim tempie
Typ: NinJutsu
Obrażenia: 4k6
Koszt chakry: 45
Wymagane: NinJutsu: 15
Koszt techniki: 15 [ C ]




KINJUTSU-TECHNIKI ZAKAZANE

Ninpou, Shisha Kugutsu
Do tej techniki wymagane są trzy osoby, przy pomocy rytuału, ich ciała łączą się, tworząc jednego, odrażającego osobnika. Ma on umiejętności trzech poświęconych, może używać wszystkich ich technik i zdolności. Jego cechy są sumą cech złączonych osób. Nie można cofnąć skutków tej techniki, czytaj rozłączyć ciał.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 350
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6
Wymagane: NinJutsu: 43
Koszt techniki: 30 [ S ]

Shiki Fuujin
To technika poświęcenia - by ją wykonać, osoba musi zaprzedać swoją duszę Bogowi Śmierci, co jest równoznaczne ze śmiercią.
Po złożeniu odpowiednich sekwencji pieczęci, za plecami wykonującego pojawia się Bóg Śmierci. Staje się on widoczny dla przeciwników dopiero wtedy, gdy ich dusza zacznie być wyciągana. Wyciągniętą duszę trzeba gdzieś zapieczętować - może to być własne ciało, lub inne. Można także stworzyć replikacje podziału cienia i wyciągnąć więcej dusz, bez znaczenia. Dusze wykonującego i jego ofiar nigdy nie zaznają spokoju, nieustannie walcząc ze sobą w żołądku Boga Śmierci.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150/jeden przeciwnik
Obrażenia: śmierć, lub 90% HP + status: Urok
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 50
Koszt techniki: 30 [ S ]

Utakata
Użytkownik koncentruje całą swoją chakrę, za pomocą tej techniki uwalnia się jej tak dużo, że w efekcie powstają z niej skrzydła motyla, na których może latać. Następnie uwalnia całą chakrę na zewnątrz w postaci pocisku "fali uderzeniowej" i umiera. Potężna technika stosowana przez najlepszych shinobi tylko w ostateczności.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150/jeden przeciwnik
Obrażenia: chakra x10k10
Celność: 85%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 46
Koszt techniki: 30 [ S ]

Furofushi jutsu
Ta technika, wynaleziona przez Orochimaru, polega na przeniesieniu swojej duszy do innego ciała, przejęciu nad nim i jego atutami ,(jak np. bloodline ,statystyki-mają wpływ na zmianę wartości cech bazowych) pełnej kontroli. Technika ta jednak może być wykonywana tylko raz na 4 lata.
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 46
Koszt techniki: 30 [ S ]

Souja Sousai no Jutsu
Technika ta została zakazana ze względów etycznych. Po unieruchomieniu przeciwnika, wykonujący technikę, wykorzystując dłoń ofiary jak i swoją, wykonuje kombinację znaków, co prowadzi do obustronnej śmierci. Ta technika jest zwykle ostatnią deską ratunku, wykonywana wtedy, gdy ninja chce zabić swego przeciwnika za wszelką cenę.
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 46
Koszt techniki: 30 [ S ]

KUCHYIOSEJUTSU-TECHNIKI PRZYWOŁANIA

Kuchiyose no Jutsu
Technika przywołania polega na wezwaniu zwierzęcia z zaświatów. Zwierzę to może mieć specjalne zdolności i będzie walczyć dla postaci. By wezwać dane zwierzę, własną krwią trzeba podpisać pakt z wybranym gatunkiem. By to zrobić, niezbędny jest zwój przywołania, a tego dość trudno jest zdobyć. Przywołane zwierzęta mogą być duże, lub małe, zależnie od umiejętności shinobi'ego.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: Małe zwierze/40, Średnie/70, Duże/90, Gigantyczne/140
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 25
Koszt techniki: 20 [ B ]

Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu
Technika polegająca na przywołaniu armii psów. Psy te mają doskonale wyczulony węch, są doskonałymi tropicielami. Potrafią również gryźć, czy obezwładnić przeciwnika. Ilość psów 1k12.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: Każdy po 2k20/tura
Celność: 90%
Czas wykonania: 3
Wymagane: Psi zwój, Kontrola Chakry: 15, NinJutsu: 14
Koszt techniki: 15 [ C ]

Senei Jyashuu
Przywołanie węży wychodzących z rękawa. Węże mogą kąsać, można nimi uderzać, mogą unieruchomić przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/wąż
Obrażenia: 4k9/gryzienie + 30% szansa na zatrucie, 2k8/uderzanie
Celność: 80%
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 14
Koszt techniki: 15 [ C ]

Rashoumon
Technika ostatecznej obrony. Przywołanie ogromnej i bardzo mocnej bramy, w obronie przed silnymi atakami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Wytrzymałość: 200
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: NinJutsu: 29, Inteligencja: 8
Koszt techniki: 25 [ A ]

Kuchiyose: Edo Tensei
Zakazana technika, polegająca na przywołaniu umarłych, którzy będą pomagać nam w walce. Wymaga poświęceń w postaci ciał ludzkich.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 250
Obrażenia: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy
Czas wykonania: 4
Wymagane: Dwie ofiary, ciała do ożywienia, NinJutsu: 40, Inteligencja: 20
Koszt techniki: 30 [ S ]

Yatai Kuzushi no jutsu
Polega na przywołaniu zwierzęcia, które spada z nieba na wrogów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: Małe zwierze/40, Średnie/70, Duże/90, Gigantyczne/140
Obrażenia: Małe zwierze 4k4, Średnie 4k8, Durze 5k12, Gigantyczne 6k20 (jeśli zwierze spada na przeciwników dwie kategorie mniejsze zadaje obrażenia 2x większe)
Celność: Nie Dotyczy
Celność: Nie Dotyczy

BUNSHINJUTSU-TECHNIKI PODZIAŁU

Kage Shuriken Bunshin no Jutsu
Postać rzuca przed siebie shurikenem, następnie składa pieczęcie i wyrzucona broń dzieli się na kilkadziesiąt, bądź nawet kilkaset kopii cienia. Przed bronią wytworzoną tą techniką można się łatwo obronić - wystarczy tylko "odbić" ją ręką. Kłopot jest jednak wtedy, gdy mamy do czynienia z większą ilością broni. Mimo, iż są to tylko kopie, gdy trafią celu zadają prawdziwy ból. Występują różne odmiany tej techniki, np. Kage Kunai Bunshin no Jutsu lub Kage Senbon Bunshin no Jutsu - wszystko zależy od broni, jaką rzucamy.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 5/replikacja
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 10
Koszt techniki: 10 [ D ]

Kage Bunshin no Jutsu
Technika polega na stworzeniu swoich klonów z cienia. Każda z tych replik to żywe ciało, z własnym układem przepływu chakry. Mogą one używać wszystkich technik postaci (zużywając przy tym jej chakrę), ale posiadają jedynie jej marny ułamek siły, 1/8 HP. Wadą tej techniki jest duży koszt chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20/klon
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry: 5
Koszt techniki: 15 [ C ]

Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
Przy użyciu tej techniki, postać może sprawić, że jedna z jego replikacji wybuchnie, zadając spore obrażenia przeciwnikowi. Siła wybuchu zależeć będzie od włożonej w tą technikę chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 45
Obrażenia: włożona chakra x2k4
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 22
Koszt techniki: 20 [ B ]

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Jest to najlepsza wersja Techniki Podziału Cienia. Tym razem mogą wytworzyć się setki, a nawet tysiące replikacji.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 27, Kontrola chakry: 10
Koszt techniki: 25 [ A ]

EISEIJUTSU-TECHNIKI MEDYCZNE
(tylko medyczni shinobi mogą nauczyć się technik medycznych)
Aby zostać medycznym ninja należy powiadomić o tym MG

Gedokuyaku
Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny. MG ustala składniki potrzebne do jej wykonania i preferencje wymagane od medyka.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: ustala MG
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6
Wymagane: NinJutsu:
Koszt techniki: 5 [ E ]

Chiyute no Jutsu
Najłatwiejsza technika z serii technik uzdrawiających. Można nią wyleczyć lekkie, powierzchowne rany, takie jak zadrapania, skaleczenia lub płytkie rany cięte.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: leczenie: 5k10 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 9, Kontrola chakry:, 6
Koszt techniki: 10 [ D ]

Shikon no Jutsu
Technika polega na udawaniu martwego, ma wiele przydatnych zastosowań. Użytkownik potrafi zatrzymać swój puls i oddech na parę minut.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 25
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola chakry: 8
Koszt techniki: 10 [ D ]

Naosute no Jutsu
Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: leczenie: 10k10 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-4
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry:, 12
Koszt techniki: 15 [ C ]

Tensei no Jutsu
Jest to technika medyczna, różniąca się nieco od pozostałych. Medyczny ninja poświęca swoje własne punkty HP, by przywrócić taką samą ich ilość osobie, którą opatruje. Na leczenie nie można poświęcić więcej niż 80% swoich punktów HP. Tą techniką można uleczyć nawet dość poważne rany.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nie dotyczy
Obrażenia: leczenie w ilości zainwestowanych HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 18
Koszt techniki: 15 [ C ]

Eisei Gesuidou no Jutsu
Przy pomocy tej techniki można usnąć obce substancje, jak i rzeczy z ciała przeciwnika, takie jak trucizna lub groty od strzał. Ręce medyka pokrywają się wtedy czerwoną aurą, przylega do nich usuwana substancja/rzecz.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 14
Koszt techniki: 15 [ C ]

Koiyasute no Jutsu
Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: leczenie: 15k10 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 24, Kontrola chakry:, 18
Koszt techniki: 20 [ B ]

Chakra no Mesu
Ofensywne jutsu. Polega na wytworzeniu wokół swoich dłoni aury, która podczas ataku wręcz ma za zadanie uszkodzić tkanki, czy nawet strukturę kostną przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 15/utrzymanie
Obrażenia: 5k13
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 22
Koszt techniki: 20 [ B ]

Naikairai no Jutsu
Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Kontrolowana osoba tak naprawdę cały czas jest martwa, medyk tylko przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 28
Koszt techniki: 25 [ A ]

Souzou Saise
Użytkownik tej techniki medycznej przez dłuższy okres (mowa tu o miesiącach, latach) gromadzi leczniczą chakrę w jednym punkcie jego ciała (np. na czole), w wyznaczonym miejscu pojawia się mały, niebieski czworokąt (jest to także rodzaj techniki pieczętującej). Nagromadzona chakra ma ogromną leczniczą moc, by z niej skorzystać, wystarczy otworzyć pieczęć. Ciało pokrywa się wtedy różnymi wzorami, uwalnia się nagromadzona energia. Ta technika może wyleczyć każdą, nawet najfatalniejszą ranę i najpoważniejszą chorobę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nagromadzone 700 chakry, aktywacja - brak
Obrażenia: leczenie: 100% HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6/gromadzenie 2/otworzenie pieczęci
Wymagane: NinJutsu: 30
Koszt techniki: 25 [ A ]

Yomigaeri Tensei
Właściwie nie jest to technika medyczna, ale technika "przekazania życia". Wykonujący poświęca swoje własne życie, by wskrzesić dopiero co zmarłą osobę. Technika wymaga także ogromnych nakładów chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 300
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: Ninjutsu: 44
Koszt techniki: 35 [ S ]
HYOUTON-LÓD

Hyouton, Tsubame Fubuki
Samonaprowadzające i odnawiające się śnieżne shurikeny. Ilość shurikenów: 1k20
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: 2k6 za shurikena
Celność: 100%
Czas wykonania: 1
Wymagane: Kontrola Chakry: 7, NinJutsu: 6
Koszt techniki: 10 [ D ]

Hyouton, Hyouro no Jutsu
Po wykonaniu pieczęci, shinobi uderza rękami w ziemie z której momentalnie wychodzą bryły lodowe. Zazwyczaj tej techniki używa się do uwięzienia przeciwnika. Ilość brył: 1k12.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 4k6 za jedną
Celność: 55%, 80% zamrożenia
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 15
Koszt techniki: 15 [ C ]

Hyouton, Rouga Nadare no Jutsu
Jutsu te polega na tym że z góry spada lawina, która przybiera postać stada śnieżnych wilków. Ilość wilków 1k20
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Obrażenia: 3k12 za 1 wilka
Celność: 30%
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 14, Bycie blisko jakiejść góry
Koszt techniki: 15 [ C ]

Hyouton, Haryuu Muuko
By wykonać tą technikę, trzeba mieć bezpośredni dostęp do śniegu. Po złożenieu odpowiednich pieczęci z śniegu powstaje wielki śnieżny tygrys, który po chwili zamarza.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Obrażenia: 6x 2k6
Celność: 85%
Czas wykonania: 3
Wymagane: Śnieg, Kontrola Chakry: 16, NinJutsu:14
Koszt techniki: 20 [ B ]

Hyouton, Itsukaku Hakuegei
Do wykonania tej techniki potrzebny jest dostęp do wody/śniegu. Efekt tego Jutsu to gigantyczny wieloryb z rogiem na głowie, zbudowany z lodu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 145
Obrażenia: 5k12
Celność:90%, 30% łamania jakiejś kości
Czas wykonania: 4
Wymagane: Woda/Lód, Kontrola Chakry: 18, Ninjutsu: 16
Koszt techniki: 20 [ B ]

Hyouton, Kokuryuu Boufuusetsu
Shinobi układa ręce przed siebie, z których wylatuje duży, czarny, lodowy smok atakujący przeciwnika.
Typ: Ninjutsu
Koszt Chakry: 165
Obrażenia: 4k20
Celność: 85%
Czas wykonania: 2
Wymagane: Kontrola Chakry: 20, NinJutsu: 12
Koszt techniki: 20 [ B ]

Hyouton, Souryuu Boufuusetsu
Technika bardzo podobna do Hyouton, Kokuryuu Boufuusetsu tylko że tym razem zamiast jednego smoka, wylatują dwa! Po odłączeniu się od rąk użytkownika formują się w trąbę powietrzną.
Typ: Ninjutsu
Koszt Chakry: 200
Obrażenia: Od smoków: 6k20, Od huraganu: 12k12
Celność: Smoki: 95%, Huragan: 55%
Czas wykonania: 4
Wymagane: Kontrola Chakry: 30, Ninjutsu: 18
Koszt techniki: 25 [ A ]

DOTON-ZIEMA

Iwa Kawarimi
Shinobi rozpada się na drobne kamienne kawałeczki zapobiegając atakowi, by chwilę potem wrócić do swojej oryginalnej postaci.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 25
Wymagane: Kawarimi no Jutsu, NinJutsu: 7
Koszt techniki: 15 [ C ]

Doro Kawarimi
Ciało użytkownika tej techniki zamienia się w błoto, to sposób na obronę przed nieoczekiwanymi atakami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Wymagane: NinJutsu: 10,
Koszt techniki: 10 [ D ]

Meisai Gakure no Jutsu
Technika kamuflażu. Osoby używające jej mogą zamaskować się przy jakimś głazie przybierając jego kolory.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 25
Wymagane: GenJutsu: 8,
Koszt techniki: 10 [ D ]

Doton, Daijigoku no Jutsu
Wybrane miejsce nagle zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością, użytkownik musi przystawić ręce do ziemi.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Wymagane: NinJutsu: 18
Koszt techniki: 20 [ B ]


Yahumuki
"Kamienna Zamieć''. Atak wieloma małymi kamieniami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10/kamień
Wymagane: NinJutsu: 12, Kamienie
Koszt techniki: 15 [ C ]

Doton, Iwa Yado Kuzushi
Zawalenie kamienistego dachu. Szybka i skuteczna technika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 1 kamień 20 czakry
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 8,
Koszt techniki: 15 [ C ]

Doton, Retsudo Tenshou
Przyłożenie ręki do podłoża, które powoduje trzęsienie ziemi.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Wymagane: NinJutsu: 29
Koszt techniki: 25 [ A ]

Doton, Doroku Gaeshi
Shinobi wykorzystuje płat wyrwany z ziemi jako swoją tarczę.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 8,
Koszt techniki: 15 [ C ]


Doton, Doryo Dango
Użytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły i dużych zasobów chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagane: Siła: 22, NinJutsu: 17
Koszt techniki: 20 [ B ]

Doton, Doryuuheki
Z błota powstaje bardzo wytrzymała, potężna skała, służąca za tarczę.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Wymagane: NinJutsu: 20
Koszt techniki: 15 [ C ]

Doton, Doryuudan
Technika często stosowana razem z Doryuu Taiga, polega na zaatakowaniu serią pocisków z paszczy błotnego smoka. (Ilość pocisków 1k12)
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 1 kamień 20 czakry
Obrażenia: 2k6/kamień
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 8,
Koszt techniki: 15 [ C ]

Doton, Doryuu Taiga
Użytkownik atakuje rzeką błota o ogromnej sile. Technika wykorzystywana głownie do unieruchomienia przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30/ 10 metrów kwadratowych
Wymagane: NinJutsu: 17, GenJutsu: 10
Koszt techniki: 20 [ B ]


Doton, Kekai - Dorou Doumu
Technika polega na zamknięciu swoich przeciwników w ,,więzieniu'' z ziemi, ktorego ściany są utrzymywane za pomocą chakry. Użytkownik tej techniki może dodatkowo pochłaniać chakrę swoich ofiar. Technika ma jedną wadę - w niektórych miejscach ściany ,,więzienia'' są słabsze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Wymagane: NinJutsu: 22
Koszt techniki: 20 [ B ]

Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu
Technika polega na schowaniu się pod ziemią, złapaniu ofiary, a następnie zamienieniu się z nią miejscami. W efekcie przeciwnik znajduje się pod ziemią, jest całkowicie unieruchomiony, wystaje mu tylko ta część ciała którą wybierze sobie wykorzystujący.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 5,
Koszt techniki: 5 [ E ]

Ninpou, Hi no Hagane
Zrzucenie kamiennej lawiny na przeciwników. 1 kamień 20 czakry
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 1 kamień 20 czakry
Obrażenia: 3k8/kamień
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 8,
Koszt techniki: 15 [ C ]


Doton, Yomi Numa
Technika zamieniająca podłoże w grząskie bagno.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 75
Wymagane: NinJutsu: 23
Koszt techniki: 20 [ B ]

Mokuton jukai-kotan
Technika polegająca na natychmiastowym wyrośnięciu drobnego lasu w zasięgu wzroku wykonującego technikę.
Typ: NinJutsu
Czas wykonania: 2 akcje
Koszt chakry: 85
Obrażenia: przeciwnik złapany w technikę ma kary do cech (jakich i jakie kary decyduje MG)
Wymagane: NinJutsu 35, kontrola chakry 15
Koszt techniki: 20 [A]

Suna Bunshin
Piaskowy klon, nie może oddalać się zbytnio od swojej pierwotnej formy, więc jest używany głownie w defensywie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20/klon
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 10, Kontrola Chakry: 10, piasek
Koszt techniki: 10 [ D ]

Suna no Tale
Piaskowa obrona. Może być opanowana tylko przez osoby znakomicie kontrolujący piasek. Wymaga dużej ilości chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 20, piasek
Koszt techniki: 20 [ B ]


Suna no Yoroi
Regenerujący się piaskowy pancerz, służy głównie do obrony przed technikami TaiJutsu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola Chakry: 13, piasek
Koszt techniki: 15 [ C ]

Shukaku no Tate
Przywołanie potężnej, bardzo twardej i trudnej do przebicia ściany o wizerunku demona piasku - Shuukaku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Wymagane: NinJutsu: 20, Kontrola Chakry: 25
Koszt techniki: 25 [A]


Suna Shigure
Inaczej piaskowy deszcz. Ma za zadanie unieruchomić przeciwnka z zaskoczenia.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70
Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 14, piasek
Koszt techniki: 15 [ C ]

Ryuuka Bakuryu
Technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która może przemienić krajobraz w pustynie. Wymaga od użytkownika ogromnych zasobów piasku.
Typ: NinJutsu
Wymagane: NinJutsu: 27, piaskowe podłoże
Koszt techniki: 20 [ B ]

Sabaku Taisou
Użytkownik przykłada ręce do pustynnego podłoża, atakując paroma falami uderzeniowymi rozchodzącymi się po piasku.
Typ: Ninjutsu
Koszt chakry: 30/fala
Obrażenia: 4k10/fala
Wymagane: Ninjutsu: 27, piaskowe podłoże
Koszt techniki: 20 [ B ]

Sabaku Kyuu/Sabaku SouSou
Piasek unieruchamia przeciwnika, tworząc wokół niego zwartą otoczkę. Następnie ofiara jest zmiażdżona uciskającymi ścianami
Typ: Ninjutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagane: Ninjutsu: 8, Kontrola Chakry: 12, piasek
Koszt techniki: 10 [ D ]

Suna Shuriken
Seria pocisków wytworzonych z piasku, zbliżonych wyglądem do shurikenów. Ilość pocisków: 1k20.
Typ: Ninjutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagane: Ninjutsu: 8, Kontrola Chakry: 8, piasek
Koszt techniki: 10 [ D ]

Daisan no me kaigan
Technika używana przez Gaarę. Jej główne zastosowanie to szpiegostwo. Polega na przywołaniu „trzeciego oka”, które połączone jest z naszym nerwem wzrokowym. Takie oko możemy wysłać niemal gdzie chcemy a przemieszcza się pod postacią ziarenek piasku.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 80/aktywacja 15/utrzymanie
Wymagane: NinJutsu 20, kontrola chakry 17
Koszt techniki: 20 [b]

GENJUTSU
Kai
Technika polegająca na rozproszeniu GenJutsu. Użytkownik koncentruje chakre, składa ręce w pieczęć tygrysa i krzyczy: Kai!
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 15
Wymagane: NinJutsu lub GenJutsu: 5, odporność psychiczna: 5
Koszt techniki: 10 [ D ]

Bunshin no Jutsu
Użytkownik tej techniki tworzy klony, którymi steruje telepatycznie. Niestety te klony to tylko złudzenia, które nie mogą nic zrobić przeciwnikowi.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 5/klon
Wymagane: GenJutsu: 3
Koszt techniki: 5 [ E ]

Nemuri
Jutsu polega na uśpieniu przeciwnika, przez dotknięcie go palcem w plecy. Jutsu nie przydaje się w walce, ponieważ trzeba utrzymywać stały kontakt z uśpionym (trzymać palec na jego plecach).
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Wymagane: GenJutsu: 5
Koszt techniki: 5 [ E ]

Utsusemi no Jutsu
Technika stosowana by zmylić swojego przeciwnika, polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Nie musimy stać bezpośrednio przy wrogu, możemy być od niego oddaleni.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 15
Wymagane: GenJutsu: 8
Koszt techniki: 10 [ D ]

Saimin no jutsu shiki
Technika polegająca na sparaliżowaniu wroga. Użytkownik wytwarza złudzenie w postaci nienaturalnej wielkości tygrysów, które okrążają wroga. Ten, nie może się poruszyć sparaliżowany strachem.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 30
Wymagane: GenJutsu: 8
Koszt techniki: 10 [ D ]

Nen Konwaku
Jest to technika prosta, a skuteczna, jedna z podstawowych w GenJutsu. Za jej pomocą możemy zakłócić działanie jednego ze zmysłów przeciwnika (węch, smak, wzrok, słuch dotyk lub zdolność klanowa która działa jako "szósty zmysł"). Na początku można zakłócić tylko jeden losowy zmysł przeciwnika (rzut 1k5 lub 1k6), z czasem działanie techniki obejmować będzie większą liczbę przeciwników jak i wybrany przez nas zmysł.
Skutki zaburzenia zmysłów:
-Wzrok: obraz przed oczami przeciwnika rozmazuje się, jest niewyraźny. Mogą pojawiać się "dziury" lub czarne punkty w obrazie.
-Słuch: postać odczuwa brzęczenie w uszach, jej równowaga jest chwilowo zaburzona.
-Węch: skutek taki sam jak przy katarze, oponent nie odczuwa żadnych zapachów, nawet tych najostrzejszych.
-Smak: kubki smakowe na języku nie spełniają swojej roli, wszystkie pokarmy smakują tak samo.
-Dotyk: następuje utrata czucia w członkach, postać wypuszcza z rąk wszystkie trzymane przedmioty. Mogą pojawić sie skurcze mięśniowe i znieczulenie ciała (postać nie odczuwa bólu).
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Wymagane: GenJutsu: 12, Kontrola Chakry: 8
Koszt techniki: 10 [ D ]

Mefubi no Jutsu
Technika polega na zmienieniu obrazu przed oczami wroga. Można stworzyć iluzje postaci, przedmiotu, miejsca lub zdarzenia.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25
Wymagane: GenJutsu: 16, Kontrola Chakry: 8
Koszt techniki: 15 [ C ]


Kasumi Juuha no Jutsu
Osoba wykonująca tą technike tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które są tylko złudzeniem - jednakże bardzo silnym, gdyż klony nie znikają tak łatwo jak w przypadku techniki Bunshin no Jutsu; natomiast osoba która wykonała technikę atakuje z ukrycia, tak, że wygląda to jakby atakowały klony.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 10/klon
Wymagane: GenJutsu: 13
Koszt techniki: 15 [ C ]

Nemurihane
Odmiana techniki Nemuri. Zaletą tej techniki jest to, że nie potrzebuje kontaktu z ciałem, a na dodatek można nią uśpić bardzo dużo osób.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 70
Wymagane: GenJutsu: 14, Kontrola Chakry: 8
Koszt techniki: 15 [ C ]

Osoregenzou
Technika polega na tym, że dana osoba widzi przed oczami swój największy strach. Postaci o niskiej odporności psychicznej mogą zemdleć.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 20
Wymagane: GenJutsu: 13, Kontrola Chakry: 7
Koszt techniki: 15 [ C ]


Kokuangyo no Jutsu
Te jutsu polega na "zakryciu" jakiejś przestrzeni ciemnością. Dzięki temu przeciwnik/przeciwnicy nie może nas dostrzec, a my go widzimy.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 45/start, 25/podtrzymywanie co turę
Wymagane: GenJutsu: 20
Koszt techniki: 20 [ B ]

Tanukineiri no Jutsu
Technika pozwalająca zasnąć w każdej chwili. Użytkownik składa pieczęcie, po czym zapada w sen.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagane: GenJutsu: 4
Koszt techniki: 5 [ E ]


Kokohi no Jutsu
Zamiana danych przedmiotów w celu zmylenia wroga.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 20/przedmiot, 60/budynek
Wymagane: GenJutsu: 7
Koszt techniki: 10 [ D ]


Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Typ: GenJutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagane: GenJutsu: 7
Koszt techniki: 10 [ D ]


Shintenshin no Jutsu
Podstawowa technika klanu Yamanaka. Polega na przejęciu panowania nad umysłem wroga, tracąc przy tym kontrolę nad swoim ciałem. Technika posiada sporo wad: ma małą celność, a jesli Jutsu nie trafi w przeciwnika, ciało wykonującego na 1k3 minut pozostanie bezwładne. Kolejną wadą jest to, że uszkodzenia jakich podczas hipnozy dozna przeciwnik odczuwa także użytkownik tej techniki.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 25-30
Zasięg: 7m
Wymagane: GenJutsu: 10
Koszt nauczenia: 10 [ D ]


Shinranshin no Jutsu
Polega na przejęciu kontroli nad ciałem przeciwnika, nie tracąc jej jednak nad swoim. Kontrolowana osoba jest w pełni świadoma, traci tylko swobodę ruchów. Jedyną wadą tej techniki jest to, że podczas trwania techniki nie możemy się ruszać.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 50
Zasięg: 5m
Wymagane: GenJutsu: 18, Shintenshin no Jutsu
Koszt nauczenia: 20 [ B ]

Kanashibari no jutsu
Technika polegająca na sparaliżowaniu, przykuciu wroga do podłoża- dlatego nazywa się to techniką przykucia. Oprzeć działaniu się techniki można poprzez udany test na wytrwałość psychiczną o ST równym kontroli chakry wykonującego technikę.
Typ: Genjutsu
Koszt chakry: 30
Zasięg: 10m
Wymagane: Genjutsu 18
Koszt nauczenia: 15 [c]

Shinmanshin no Jutsu
Technika identyczna z Shinranshin no Jutsu, z jednym wyjątkiem - a mianowicie: możemy się poruszać podczas kontrolowania przeciwnika.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 60
Zasięg: zasięg wzroku
Wymagane: GenJutsu: 28, Shinranshin no Jutsu
Koszt nauczenia: 25 [ A ]

Genjutsu-gaeshi
Przydatna sztuczka genjutsu, polegająca na zwyczajnym odwróceniu iluzji. Atakujący sam łapie się na swoje genjutsu.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 35
Zasięg: zasięg wzroku
Wymagane: GenJutsu 20, Percepcja 10
Koszt nauczenia: 15 [c]

Sinranshin no jutsu
Kolejna technika rodu Yamanaka. Polega na tym, że ciało wroga staje się przedłużeniem naszej woli. Dzięki temu na krótki czas wróg może stać się sprzymierzeńcem. Wadą techniki jest krótki zasięg.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 30
Zasięg: 6m
Wymagane: GenJutsu 15, kontrola chakry 5
Koszt techniki: 15 [c]

TaiJutsu

Konoha Gouriki Senpuu
Używa: Maito Gai; Rock Lee
Rodzaj: TaiJutsu
Jedno z podstawowych uderzeń Gai. Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: Nie dotyczy
Obrażenia: 3x siła
Wymagane: TaiJutsu 6 kondycja 5 siła 6 szybkość 6
Koszt techniki: 5[E]

Konoha Senpuu
Używa: Maito Gai; Rock Lee
Rodzaj: TaiJutsu
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: Nie dotyczy
Obrażenia: siła
Wymagane: TaiJutsu 8 kondycja 6 siła 6szybkość 6
Koszt techniki: 10[D]


Konoha Reppuu
Używa: Gai, Rock Lee
Rodzaj: TaiJutsu
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: Nie dotyczy
Obrażenia: 1k6 +połowa siły
Wymagane: TaiJutsu 10 kondycja 8 siła 8 szybkość 8
Koszt techniki: 15[C]

[b]Shishi Rendan
Używa: Uchiha Sasuke
Rodzaj: NinJutsu
Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu całe kombo wieńczone jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów). Co więcej ta technika jest kopią TaiJutsu Rocka Lee.
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: Nie dotyczy
Obrażenia: 4x siła
Wymagane: TaiJutsu 16 kondycja 16 siła 20 szybkość 15, Kage buyo
Koszt techniki: 20

[b]Uzumaki Naruto Rendan
Używa: Naruto
Rodzaj: TaiJutsu
Jutsu, które ma ciekawą genezę. Naruto wymyślił tą technikę poprzez podpatrzenie Sasuke i skopiowanego jego Shishi Rendan, które to znowu zostało ściągnięte od Rocka Lee (a konkretniej jest to kopia Konoha Senpuu). Bardzo potężne taijutsu, które może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie.
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: tyle ile damy na kage bunshin no jutsu (minimum 4 klony)
Obrażenia: 4x siła
Wymagane: TaiJutsu 16 kondycja16 siła 20 szybkość 15+ Kage Bunshin no Jutsu
Koszt techniki: 20[B]

Konohagakure Furui Taijutsu Suukoujutsu: Itami no Sennen
Używa: Naruto; Kakashi
Rodzaj: TaiJutsu
Technika wykorzystująca dwa pierwsze palce z każdej dłoni, które po złączeniu wprowadza się w odbyt przeciwnika. Ten cios zaskakuje oponenta i zadaje mu obrażenia. Użyte przez Kakashiego w walce z Naruto. Do używania tej techniki wystarczają nam cztery palce i brak jakikolwiek zahamowań.
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: Nie dotyczy
Wymagane: TaiJutsu 5 kondycja 5 Siła 7 Szybkość 4

Kage buyo
Atak rozpoczynamy wykopując przeciwnika w górę jak przy technice Omote Renge. Następnie skaczemy i znajdujemy się za plecami ofiary (tak jak w Omote Renge czy Shishi Rendan). Następnie możemy okładać przeciwnika. Wroga traktujemy jak spadający liść. Technika wyjściowa do kilku innych technik Taijutsu.
Typ: Taijutsu
Koszt chakry: nie dotyczy
Obrażenia: nie dotyczy (zaczynając atak uzyskujemy stare techniki albo stajemy się autorami nowych).
Wymagane: Taijutsu 8, kondycja 9, szybkość 9, siła 10
Koszt techniki: 10 [d]

Bunshin taiatri
Technika wynaleziona, przez Naruta. Polega na kilkukrotnym powieleniu się za pomocą kage bunshin no jutsu i zbliżeniu się do przeciwnika. Przy pomocy kolejnego podziału cienia zachodzimy oponenta od tyłu i wykonujemy na nim Konohagakure Furui Taijutsu Suukoujutsu: Itami no Sennen. W ostatnim ataku możemy użyć przyrządów pomocniczych takich jak kunai z notką wybuchową.
Typ: Taijutsu
Koszt chakry: tyle ile damy na kage bunshin no jutsu
Czas wykonania: 2 akcje
Wymagane: Taijutsu 10, kondycja 8, siła 7 szybkość 6, kage bunshin no jutsu, Konohagakure Furui Taijutsu Suukoujutsu: Itami no Sennen
Koszt techniki: 15 [b]

Nisen rendan
Jeszcze jedna technika Naruta. Polega na użyciu Tajuu kage bunshin no jutsu i zaatakowaniu jednocześnie przeciwnika wszystkimi klonami.
Typ: Taijutsu
Koszt chakry: tak jak Tajuu kage bunshin no jutsu
Obrażenia: siła x8k10
Czas wykonania: 1 akcja
Wymagane: Taijutsu 22, siła 20, kondycja 18, szybkość 16, Tajuu kage bunshin no jutsu
Koszt techniki: 20 [A]
W układzie meridianów, którymi płynie chakra, mamy osiem skupisk, ponumerowanych w kolejności od głowy w dół. W tych skupiskach gromadzi się chakra. Normalnie, zadaniem tych miejsc jest ograniczanie przepływającej przez ciało chakry. Można jednakże ściągnąć ograniczenia, otwierając bramy. Wtedy to ciało zostaje obdarzone niesamowitą energią, osoba może nawet wykorzystać całą siłę swoich mięśni (podczas gdy normalnie wykorzystywane jest tylko 25% ich potencjału). Ściąganie ograniczników wiąże się jednak z poważnymi konsekwencjami, które odbijają się na ciele tego, który to zrobił. Im większa kondycja organizmu, tym dłużej trwają efekty bram, oraz tym słabsze są skutki uboczne:

Kondycja - Czas trwania
(podany przykład dla pierwszej bramy, z każdą następną okres ten się stosunkowo zmniejsza)
1-5 - ok. 1 minuty
6-10 - ok. 2 minuty
11-20 - ok. 3 minuty
21-30 - ok. 4 minuty
31-40 - ok. 5 minut
+40 - 5 minut i wzwyż

Kondycja - Obniżenie % skutków ubocznych
1-5 - 5%
6-10 - 10%
11-20 - 15%
21-30 - 20%
31-40 - 25%
+40 - 25% i wzwyż

Brama - Wymagania - Efekty - Skutki uboczne

1 brama - 20 Taijutsu - Siła i Szybkość x1,5 - po użyciu bramy mięśnie są bardzo zmęczone, ciało ledwo się porusza i nie jest zdolne do ataku.
2 brama - 25 Taijutsu - nie dotyczy - druga brama ma za zadanie tylko uleczenie ran po otworzeniu pierwszej bramy, ciało postaci znów staje się zdolne do ruchu.
3 brama - 30 Taijutsu - Siła i Szybkość x2,Zwinność x1,5 - duże zmęczenie.
4 brama - 40 Taijutsu - Siła i Szybkość x2,5, Zwinność x2, kondycja x1,5 - bardzo duże zmęczenie i wyczerpanie, możliwe poważne kontuzje i zerwania mięśni.
5 brama - 60 Taijutsu - Siła i Szybkość x3, Zwinność x2,5, kondycja x2 - ogromne zmęczenie, po otwarciu tej bramy mięśnie i organizm są tak wyczerpane, że ciało postaci wymaga nadzoru lekarskiego (gwarantowany pobyt w szpitalu).
6 brama - 80 Taijutsu - Siła i Szybkość x3,5, Zwinność x3, kondycja x2,5 - skutki użycia szóstej bramy to wielkie wyczerpanie organizmu i niemal pewny jakiś uraz. Osobnik musi przejść długą rehabilitację, zanim jego ciało powróci do stanu sprzed otwarcia bramy.
7 brama - 105 Taijutsu - Siła i Szybkość x4, Zwinność x3,5, kondycja x3 - po użyciu tej bramy, postać może stać się kaleką do końca życia. Musi przejść przez bardzo ryzykowną operację i długotrwałą rehabilitację, jeśli operacja się powiedzie.
8 brama - 130 Taijutsu - Siła i Szybkość x5, Zwinność x5, kondycja x5 - na krótki okres ciało zyskuje nadludzkie siły, ale zaraz po zakończeniu efektu działania bram umiera.

Omote Renge
Używa: Rock Lee
Rodzaj: TaiJutsu
Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: Nie dotyczy
Czas wykonania: 2 akcje
Obrażenia: 5x siła
Wymagane: TaiJutsu 16 kondycja 16 siła 20 szybkość 20, Kage buyo, otwarcie pierwszej bramy
Koszt techniki: 20 [b]


Ura Renge - Wewnętrzny Kwiat Lotosu
Kwiat Lotosu zakwita dwa razy - jest to druga z serii technik lotosu. Zaczyna się już od otwarcia trzeciej bramy, kiedy to postać atakuje przeciwnika serią bardzo szybkich ruchów, kończąc się na finałowym, potężnym uderzeniu, które można wykonać dopiero do otworzeniu piątej bramy. Technika zazwyczaj kończy się śmiercią przeciwnika.
Typ: TaiJutsu
Obrażenia: 7x siła
Wymagane: Otworzenie piątej bramy, Szybkość: 45, Siła: 45, Kage buyo
Koszt techniki: 25 [ A ]

TECHNIKI PIECZĘTOWANIA

Gogyo fuin
Technika polega na takim zapieczętowaniu by osoba zapieczętowana nie mogła korzystać z dodatkowych pokładów chakry (tak jak Naruto z chakry lisiego demona). Pieczęć ta nie pomaga w przypadku pigułek prowiantowych itp. a nakładana w pośpiechu bądź niedokładnie powoduje wzajemne mieszanie się chakry (-10 do kontrola chakry)
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 120
Czas wykonania: 2 akcje
Efekt: postać z pieczęcią nie może używać dodatkowych zasobów chakry
Wymagane: ninjutsu 38, kontrola chakry 24
Koszt techniki: 30 [A]

Fuja hoin
Jest to pieczęć blokująca wszelakie szkodliwe efekty działające na nasz organizm. Pieczęć nie usuwa ich lecz blokuje (złe efekty nie mają na nas wpływu). Pieczęć opiera się jednak na naszej woli i jakakolwiek chęć skorzystania z mocy blokowanych efektów bądź chęć pozbycia się tej pieczęci niweluje jej działanie. Nakłada się ją podczas rytuału.
Typ: ninjutsu
Koszt chakry: 100
Czas wykonania: 5 akcji
Efekt: blokada wszystkich złych efektów stworzonych przez pieczęcie itp.
Wymagane: ninjutsu 30, kontrola chakry 20
Koszt techniki: 25 [A]

Fuka hoin
Jest to bardzo prosta pieczęć. Dzięki niej możemy w zwoju zapieczętować każdy rodzaj ognia.
Typ: Ninjutsu
Koszt chakry: 20
Czas wykonania: 1 akcja
Wymagane: Ninjutsu 15, kontrola chakry 8
Koszt techniki: 15 [b]

TOOLS
Ningyoushibai no Koutetsu
Strumienie chakry, którymi można pozbierać wszystkie bronie z podłoża. Wymaga wcześniejszego użycia techniki Soushouryu.
Typ: Tools
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: Nie Dotyczy
Wymagane: Tools: 9
Czas wykonania: 3
Koszt techniki: 10 [ D ]

Fukumi Hari
Technika polega wytworzeniu w ustach igieł z chakry, igłami tymi można pluć. Igły wielkością i kształtem przypominają senbony.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10/igła
Obrażenia: chakra x 1k2
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 5
Koszt nauczenia: 5 [ E ]



Shihou Hapou Shuriken no Maki
Podczas używania Kage Bunshin no Jutsu, każdy klon rzuca w cel po parę shurikenów. Ilość shuikenów od klona 1k12.
Typ: Tools
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: Ilość Klonów x Ilość Shurikenów
Czas wykonania: 1
Wymagane: Tools: 5
Koszt techniki: 5 [ E ]

Konoha-ryu mikazuki mai
Taniec wioski Konoha. Polega na wytworzeniu iluzji atakującej wroga, tymczasem wykonujący z zaskoczenia uderza z całych sił mieczem przeciwnika.
Typ: Tools
Koszt Pkt Kondycji: 40
Koszt Chakry: 30
Obrażenia: Siła x 2k20
Czas wykonania: 3
Wymagane: GenJutsu: 6, Tools: 8, TaiJutsu: 6
Koszt techniki: 15 [ C ]


Mizukuri no Yaiba
Polega na wytworzeniu wręce bardzo wytrzymałego lodowego miecza.
Typ: Tools
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: Siła x 4 - obrażenia od miecza
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu 7, Tools 9
Koszt techniki: 10


Kawara Shuriken
Wykorzystanie dachówek do ataku na przeciwnika. Ilość dachówek 3k20.
Typ: Tools
Koszt: 55
Obrażenia: Od dachówki: 2k12
Czas Wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 7, Tools: 9
Koszt techniki: 10 [ D ]


Kusanagi no Tsurugi - Kuu no Tachi
Z gardła waż wysuwa się potęzny miecz - Kusanagi. Można nim kierować za pomocą chakry.
Typ: Tools
Koszt: 85
Obrażenia: 5k20 od ataku
Czas Wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 22, Tools: 18
Koszt techniki: 25 [ A ]


Kongou Nyoi
Polega na przemienieniu ciała kompana w niezniszczalny kij.
Typ: Tools
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: Podstawowe x2
Czas Wykonania: 1
Wymagane: Tools: 14, NinJutsu: 18
Koszt techniki: 20 [ B ]


Kage Shuriken no Jutsu
Ukrycie prawdziwego shurikena pod iluzją z cienia, co powoduje, że broniąc się przed nim, przeciwnik skupia się tylko na iluzji.
Typ: Tools
Koszt chakry: 20
Koszt kondycji: 5
Obrażenia: 3k6 - shuriken, 4k12 - Fuuma shuriken lub duży shuriken
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 5, Tools: 3, Shuriken
Koszt nauczenia: 10 [ D ]

Ninpo jouro senbon
Technika polega na wyrzuceniu parasolki w powietrze. Z parasolki zaczynają wysypywać się senbony, Zadając spore obrażenia. Senbony można umieścić w parasolce lub stworzyć z chakry.
Typ: Tools
Koszt chakry: 100 (jeśli tworzymy senbony z chakry)
Obrażenia: 10k10
Czas wykonania: 2 akcje
Wymagane: Tools 10
Koszt nauczenia: 15 [c]

Shino-happo shurikeny
Kolejna z technik Naruta. Po użyciu Tajuu kage bunshin no jutsu każdy klon rzuca shurikenem w przeciwnika.
Typ: Tools
Koszt chakry: jak w przypadku Tajuu kage bunshin no jutsu
Obrażenia: Śmierć, chyba, że przeciwnik jest nietypowych rozmiarów albo ma mocny pancerz (wtedy decyzja MG)
Czas wykonania: 2 akcje
Wymagane: Tools 20, Tajuu kage bunshin no jutsu
Koszt nauczenia: 25 [A]


przypominam:
Rangi są nieważne i punkty tylko się proszę dostosować do jednego [s] taki symbol jest tylko i wyłącznie dla jouninów.
Symbol [k]lub[x] to znaczy razy tak jak przy mnożeniu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Itachi Uchiha dnia Czw 11:44, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Itachi Uchiha

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Naruto Rpg2 Strona GłównaGraTechniki
Obecny czas to Nie 8:20, 01 Gru 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin