Autor |
Itachi Uchiha
Hokage
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Nie 0:51, 17 Lut 2008
|
|
Wiadomość |
|
Gedokuyaku
Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny. MG ustala składniki potrzebne do jej wykonania i preferencje wymagane od medyka.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: ustala MG
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6
Wymagane: NinJutsu:
Chuusuusei Biribiri
Jest to coś w stylu impulsu elektrycznego, który po zetknięciu z nerwem znajdującym się z tyłu głowy, unieruchamia ofiarę. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 10
Wymagane: NinJutsu: 7, TaiJutsu: 4
Chiyute no Jutsu
Najłatwiejsza technika z serii technik uzdrawiających. Można nią wyleczyć lekkie, powierzchowne rany, takie jak zadrapania, skaleczenia lub płytkie rany cięte.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: leczenie: 5k10 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 9, Kontrola chakry:, 6
Shikon no Jutsu
Technika polega na udawaniu martwego, ma wiele przydatnych zastosowań. Użytkownik potrafi zatrzymać swój puls i oddech na parę minut.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 25
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 1
Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola chakry: 8
Naosute no Jutsu
Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: leczenie: 10k10 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-4
Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry:, 12
Tensei no Jutsu
Jest to technika medyczna, różniąca się nieco od pozostałych. Medyczny ninja poświęca swoje własne punkty HP, by przywrócić taką samą ich ilość osobie, którą opatruje. Na leczenie nie można poświęcić więcej niż 80% swoich punktów HP. Tą techniką można uleczyć nawet dość poważne rany.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nie dotyczy
Obrażenia: leczenie w ilości zainwestowanych HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 18
Eisei Gesuidou no Jutsu
Przy pomocy tej techniki można usnąć obce substancje, jak i rzeczy z ciała przeciwnika, takie jak trucizna lub groty od strzał. Ręce medyka pokrywają się wtedy czerwoną aurą, przylega do nich usuwana substancja/rzecz.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: NinJutsu: 14
Koiyasute no Jutsu
Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: leczenie: 15k10 HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2-5
Wymagane: NinJutsu: 24, Kontrola chakry:, 18
Chakra no Mesu
Ofensywne jutsu. Polega na wytworzeniu wokół swoich dłoni aury, która podczas ataku wręcz ma za zadanie uszkodzić tkanki, czy nawet strukturę kostną przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 15/utrzymanie
Obrażenia: 5k12
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 22
Naikairai no Jutsu
Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Kontrolowana osoba tak naprawdę cały czas jest martwa, medyk tylko przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 2
Wymagane: NinJutsu: 28
Souzou Saise
Użytkownik tej techniki medycznej przez dłuższy okres (mowa tu o miesiącach, latach) gromadzi leczniczą chakrę w jednym punkcie jego ciała (np. na czole), w wyznaczonym miejscu pojawia się mały, niebieski czworokąt (jest to także rodzaj techniki pieczętującej). Nagromadzona chakra ma ogromną leczniczą moc, by z niej skorzystać, wystarczy otworzyć pieczęć. Ciało pokrywa się wtedy różnymi wzorami, uwalnia się nagromadzona energia. Ta technika może wyleczyć każdą, nawet najfatalniejszą ranę i najpoważniejszą chorobę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: nagromadzone 700 chakry, aktywacja - brak
Obrażenia: leczenie: 100% HP
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 6/gromadzenie 2/otworzenie pieczęci
Wymagane: NinJutsu: 30
Yomigaeri Tensei
Właściwie nie jest to technika medyczna, ale technika "przekazania życia". Wykonujący poświęca swoje własne życie, by wskrzesić dopiero co zmarłą osobę. Technika wymaga także ogromnych nakładów chakry.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 300
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Czas wykonania: 3
Wymagane: Ninjutsu: 44
[ S ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|