Autor |
Itachi Uchiha
Hokage
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Czw 12:50, 14 Lut 2008
|
|
Wiadomość |
|
Kumulowanie czakry
Umiejętność przydatna w różnych sytuacjach, np. można nagromadzić chakrę w nogach by wyżej podskoczyć. Jedna z elementarnych umiejętności.
Wymagane: kontrola chakry: 5
Przemierzanie lasów
Kolejna bazowa zdolność wszystkich shinobi, znacznie ułatwia eksploracje terenu. Shinobi odbijają się od gałęzi, łapią się ich, skaczą z jednej na drugą - jest to sposób dużo szybszy od tradycyjnego marszu.
Wymagane: zwinność: 3
Wysokie skoki
Wyćwiczony w tej dziedzinie shinobi potrafi wybić się wzwyż na wysokość nawet do 5x większą od wysokości wybicia zwykłych ludzi.
Wymagane: zwinność: 3, kumulowanie chakry
Zakładanie pieczęci
Shinobi posiadający tą umiejętność jest w stanie zapieczętować różne rzeczy w zwojach np.: broń.
Wymagane: Intelekt 5, kontrola chakry 3
Używanie liny
Lina ma wiele zastosowań, przy jej pomocy można np. wspinać się. Jednakże tylko specjalnie wyszkolony shinobi da sobie radę z jej użyciem.
Wymagane: Celność: 5
Chodzenie po wodzie, drzewach, murach
Podstawowa umiejętność shinobi, znana większości ninja.
Wymagane:
Poruszanie się po pionowych powierzchniach lub do góry nogami: 8 w kontroli chakry
Poruszanie się po wodzie: 13 w kontroli chakry
Wspinaczka
Ninja potrafi doskonale wspinać się po stromych zboczach.
Wymagane: siła: 8
Zapamiętywanie
Osoby wyszkolone w tej umiejętności potrafią zapamiętać dużo więcej niż normalni ludzie.
Wymagane: inteligencja: 8
Znajomość punktów witalnych
Podstawa dla wszystkich medyków, znajomość ta przydatna jest przy udzielaniu pomocy jak i przy atakowaniu przeciwnika.
Wymagane: inteligencja: 5
Medytacja
Postać siada w pozycji do medytacji i zagłębia się w ciszy oraz spokoju. Wprawiony shinobi podczas takiej medytacji regeneruje HP i chakrę 2x szybciej niż podczas snu.
Wymagane: kontrola chakry: 5, inteligencja: 5
Zmiana wyglądu
Umiejętność polegająca na całkowitej zmianie wyglądu, łącznie z ubraniem oraz twarzą. Ma ona duże zastosowanie w szpiegostwie.
Wymagane: inteligencja: 5
Wykrywanie pułapek
Ta umiejętność daje możliwość wykrycia nawet najmniejszej, najlepiej zamaskowanej pułapki.
Wymagane: Inteligencja: 10
Rozbrajanie pułapek
Shinobi posiadający tą umiejętność potrafi rozbrajać wszelkiego rodzaju pułapki.
Wymagane: inteligencja: 15,
Wielożywiołowość
Pozwala na korzystanie z większej liczby żywiołów (domyślnie - 1).
Wymagane:
Drugi żywioł: Ninjutsu: 20, kontrola chakry: 10
Trzeci żywioł: Ninjutsu: 35, kontrola chakry: 20
Zastawianie pułapek
Postać posiadająca tą umiejętność potrafi budować i zastawiać bardzo skomplikowane pułapki, działające na zasadzie najróżniejszych mechanizmów.
Wymagane: inteligencja: 12,
Obsługa komputera i mechanizmów
Shinobi przeszedł szkolenie, po którym stał się "złotą rączką" - potrafi łamać zamki, odgadywać szyfry i włamywać się do kont komputerowych.
Wymagane: inteligencja: 12
Zielarstwo
Postać potrafi odróżniać od siebie poszczególne rodzaje ziół. Zbiera je i wykonuje z nich lekarstwa lub inne środki, które potrafią np. zatrzymać krwawienie albo pomagają na niestrawności.
Wymagane: inteligencja: 12
Koncentracja
Ta umiejętność pozwala się nam bardziej skoncentrować na tym co robimy, oraz zwiększa naszą podzielność uwagi. Wszystkie techniki które wykonujemy są o kategorię szybsze (np. z czasu wykonania 4 na 3).
Wymagane: kontrola chakry: 5
Równowaga
Wyćwiczona równowaga jest atutem akrobatów. Kiedy wykonujemy jakąś trudną akrobację, lub przechodzimy po linie, ta umiejętność daje nam 20% (2pkt) lub 40% (4pkt) więcej szans na zachowanie równowagi. Przy 6 punktach w tej umiejętności otrzymujemy stały bonus w postaci +2 do zwinności.
Wymagane: zwinność: 8
Wyczucie pobudek
Umiejętność używana do opierania się "Blefowaniu". Gdy ktoś kłamie, my mamy szansę zorientować się, że mówi nieprawdę. Przy dwóch punktach szansa ta wynosi 25%, a przy czterech 50%.
Wymagane: inteligencja: 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|