Naruto Rpg2
Gra naruto



Forum Naruto Rpg2 Strona Główna Gra Umiejętności shinobi
Obecny czas to Czw 16:32, 28 Lis 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Itachi Uchiha
Hokage
Hokage



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Czw 12:50, 14 Lut 2008

Wiadomość
Umiejętności shinobi
Kumulowanie czakry
Umiejętność przydatna w różnych sytuacjach, np. można nagromadzić chakrę w nogach by wyżej podskoczyć. Jedna z elementarnych umiejętności.
Wymagane: kontrola chakry: 5


Przemierzanie lasów
Kolejna bazowa zdolność wszystkich shinobi, znacznie ułatwia eksploracje terenu. Shinobi odbijają się od gałęzi, łapią się ich, skaczą z jednej na drugą - jest to sposób dużo szybszy od tradycyjnego marszu.
Wymagane: zwinność: 3


Wysokie skoki
Wyćwiczony w tej dziedzinie shinobi potrafi wybić się wzwyż na wysokość nawet do 5x większą od wysokości wybicia zwykłych ludzi.
Wymagane: zwinność: 3, kumulowanie chakry


Zakładanie pieczęci
Shinobi posiadający tą umiejętność jest w stanie zapieczętować różne rzeczy w zwojach np.: broń.
Wymagane: Intelekt 5, kontrola chakry 3


Używanie liny
Lina ma wiele zastosowań, przy jej pomocy można np. wspinać się. Jednakże tylko specjalnie wyszkolony shinobi da sobie radę z jej użyciem.
Wymagane: Celność: 5


Chodzenie po wodzie, drzewach, murach
Podstawowa umiejętność shinobi, znana większości ninja.
Wymagane:
Poruszanie się po pionowych powierzchniach lub do góry nogami: 8 w kontroli chakry
Poruszanie się po wodzie: 13 w kontroli chakry


Wspinaczka
Ninja potrafi doskonale wspinać się po stromych zboczach.
Wymagane: siła: 8


Zapamiętywanie
Osoby wyszkolone w tej umiejętności potrafią zapamiętać dużo więcej niż normalni ludzie.
Wymagane: inteligencja: 8


Znajomość punktów witalnych
Podstawa dla wszystkich medyków, znajomość ta przydatna jest przy udzielaniu pomocy jak i przy atakowaniu przeciwnika.
Wymagane: inteligencja: 5


Medytacja
Postać siada w pozycji do medytacji i zagłębia się w ciszy oraz spokoju. Wprawiony shinobi podczas takiej medytacji regeneruje HP i chakrę 2x szybciej niż podczas snu.
Wymagane: kontrola chakry: 5, inteligencja: 5


Zmiana wyglądu
Umiejętność polegająca na całkowitej zmianie wyglądu, łącznie z ubraniem oraz twarzą. Ma ona duże zastosowanie w szpiegostwie.
Wymagane: inteligencja: 5


Wykrywanie pułapek
Ta umiejętność daje możliwość wykrycia nawet najmniejszej, najlepiej zamaskowanej pułapki.
Wymagane: Inteligencja: 10


Rozbrajanie pułapek
Shinobi posiadający tą umiejętność potrafi rozbrajać wszelkiego rodzaju pułapki.
Wymagane: inteligencja: 15,


Wielożywiołowość
Pozwala na korzystanie z większej liczby żywiołów (domyślnie - 1).
Wymagane:
Drugi żywioł: Ninjutsu: 20, kontrola chakry: 10
Trzeci żywioł: Ninjutsu: 35, kontrola chakry: 20


Zastawianie pułapek
Postać posiadająca tą umiejętność potrafi budować i zastawiać bardzo skomplikowane pułapki, działające na zasadzie najróżniejszych mechanizmów.
Wymagane: inteligencja: 12,


Obsługa komputera i mechanizmów
Shinobi przeszedł szkolenie, po którym stał się "złotą rączką" - potrafi łamać zamki, odgadywać szyfry i włamywać się do kont komputerowych.
Wymagane: inteligencja: 12


Zielarstwo
Postać potrafi odróżniać od siebie poszczególne rodzaje ziół. Zbiera je i wykonuje z nich lekarstwa lub inne środki, które potrafią np. zatrzymać krwawienie albo pomagają na niestrawności.
Wymagane: inteligencja: 12


Koncentracja
Ta umiejętność pozwala się nam bardziej skoncentrować na tym co robimy, oraz zwiększa naszą podzielność uwagi. Wszystkie techniki które wykonujemy są o kategorię szybsze (np. z czasu wykonania 4 na 3).
Wymagane: kontrola chakry: 5


Równowaga
Wyćwiczona równowaga jest atutem akrobatów. Kiedy wykonujemy jakąś trudną akrobację, lub przechodzimy po linie, ta umiejętność daje nam 20% (2pkt) lub 40% (4pkt) więcej szans na zachowanie równowagi. Przy 6 punktach w tej umiejętności otrzymujemy stały bonus w postaci +2 do zwinności.
Wymagane: zwinność: 8


Wyczucie pobudek
Umiejętność używana do opierania się "Blefowaniu". Gdy ktoś kłamie, my mamy szansę zorientować się, że mówi nieprawdę. Przy dwóch punktach szansa ta wynosi 25%, a przy czterech 50%.
Wymagane: inteligencja: 10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Itachi Uchiha

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Naruto Rpg2 Strona GłównaGraUmiejętności shinobi
Obecny czas to Czw 16:32, 28 Lis 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin