Autor |
Itachi Uchiha
Hokage
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Wto 22:41, 11 Gru 2007
|
|
Wiadomość |
|
Krótka Historia:
Początkowo nikt o nich nie słyszał, ich przybycie do Kraju Wody datuje się na okres jej rozkwitu, za czasów panowania Sandaime Mizukage. Nie wyróżniali się niczym specjalnym, jednakże w boju szło im wyśmienicie, byli wprost niepokonani. Dopiero po jakimś czasie wyszedł na jaw ich sekret, było to ograniczenie więzów krwi, zaawansowane DouJutsu. Oczy, które pozwalają widzieć "przez" mgłę. Używali ich działania równocześnie z wymyśloną przez nich techniką zasłonięcia pola walki gęstą mgłą - Ukrycia we Mgle (Kirigakure no Jutsu); była to mieszanka zabójcza, w zerowej widoczności zyskiwali parokrotną przewagę nad przeciwnikiem. Oprócz tego, wymyślili jeszcze wiele technik przy użyciu swojego limitu krwi. Normalnie ich oczy mają zwykły kolor, ale z odcieniem niewyraźnej czerwieni, ledwie zauważalnej, czasami jest to obwódka źrenicy; gdy są aktywne, rozbłyskują wyrazistą czerwienią. Oczywiście nie jest to regułą, zdarzają się wyjątki. Członkowie tego klanu specjalizują się także w bezszelestnym eliminowaniu przeciwników. Nie afiszują się ze swoimi zdolnościami, nie zależy im na zdobyciu sławy, więc prawdopodobnie nie wszyscy we wiosce o nich słyszeli.
Techniki:
Metsuki no Kantsuu, "przenikające oczy". Pozwalają na widzenie dosłownie przez wszystko: ściany, mury, przedmioty, drzewa, a także, jako jedyne DouJutsu: przez mgłę. Do tego dochodzi wizja 360 stopni umożliwiająca eksplorowanie terenu. Oczy umożliwiają także wykonywanie różnych technik shinobi przy ich użyciu ich mocy.koszt chakry: 30/aktywacja 10/utrzymanie
Mokumoku no Sochi
Technika bezszelestnego poruszania się, tzw. cichych kroków. Shinobi porusza się wyuczonym rytmem, kumuluje w nogach chakrę nie sprawiając najmniejszego nawet hałasu. Używanie tej techniki jest idealną kombinacją w połączeniu z zasłonieniem pola widzenia mgłą.
Typ: TaiJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Wymagane: Kontrola chakry: 10
Kirikouken no Jutsu
Wytwarza się gęsta mgła wirująca wokół shinobi'ego. Jeśli znajdujemy się już wcześniej w gęstej mgle, nasz kamuflaż wzrasta dwukrotnie, jest nawet w stanie ogłupić techniki wzrokowe przeciwników. Wszystkie osoby, oprócz Sabataya, nie będą w stanie nic zobaczyć otoczone tą techniką, dlatego technikę można też wykorzystywać na naszych przeciwnikach, wytwarzając gęstą mgłę wokół nich.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 5/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Wymagane: NinJutsu: 11
Gansaku Gen'ei
DouJutsu klanu ma zastosowanie także w technikach iluzjonistycznych. Jest to jedne z jutsu doskonale współpracujących z Ukryciem we Mgle. Wytwarzają się iluzje, które pod przykryciem mgły wydają się być żywymi przeciwnikami, mają nawet układ przepływu chakry, więc mogą zmylić każdego, zwykłego shinobi, czy też posiadacza zaawansowanego DouJutsu. Tak naprawdę, nie są to klony, tylko zwykłe drzewa lub kamienie. Technika znakomicie wyprowadzająca przeciwników w pole, zyskujemy cenne minuty, gdy wrogowie będą tracić czas na walkę z pniakami i kamieniami.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 20/klon
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Wymagane: GenJutsu: 13
Ie Kasumi no Jutsu
Jest to jedna ze sprytniejszych technik iluzjonistycznych. Wrogim shinobi, na których działa ta technika, wydaje się, że użyliśmy techniki Ukrycia we Mgle. Iluzjonistyczna mgła wydaje się być prawdziwa, więc przeciwnikom trudno domyśleć się, że to iluzja. Sprzymierzone osoby oraz rzucający technikę widzą normalnie. Ta technika może jeszcze bardziej uprzykrzać życie naszych przeciwników, gdy jest wykonana razem z Kiri Gakure no Jutsu.
Typ: GenJutsu
Koszt chakry: 50/aktywacja 20/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Wymagane: GenJutsu: 16
Kiri Koi Gakure no Jutsu
Jest to ulepszona wersja zwykłej techniki Kiri Gakure no Jutsu, pierwowzór na wyższym poziomie. Powstaje gęstsza mgła, obejmująca także większy obszar, tworząc bardzo korzystne warunki dla członków klanu Sabataya.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60/aktywacja, 20/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Wymagane: NinJutsu: 18, Kiri Gakure no Jutsu
Post został pochwalony 0 razy
|
|