Autor |
Itachi Uchiha
Hokage
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Wto 21:19, 11 Gru 2007
|
|
Wiadomość |
|
Krótka Historia:
Klan Aburame jest klanem liczącym sobie wielu członków. W dawnych czasach, podczas wojny z Ukrytą Skałą, stanowili podstawę militarną Konohy.
Gdy w klanie Aburame urodzi się dziecko, jego rodzice za pomocą specjalnego rytuału oddają go pod opiekę insektów. Parka robaków wchodzi w ciało dziecka, a następnie tam się rozmnaża produkując kolejne insekty. Ciekawe jest to, że każdy członek ma innego insekta w sobie. Robaki zjadają chakrę członka klanu i w zamian za pożywienie są posłuszne swojemu nosicielowi. W przyszłości dziecko to może używać robaków jako broń, stosując rozmaite techniki klanowe.
Osoby z tego klanu noszą charakterystyczne, czarne okulary i płaszcz. Są małomówni i skryci, nigdy się nie śmieją. Klan Aburame w walce jest wyjątkowo cierpliwy, stosuje różne triki taktyczne, głównie się broni, pozwalając, aby robaki zaszły wroga od tyłu. Wtedy właśnie najczęściej następuje kluczowy moment walki.
Techniki:
Fujin Konchuu no Jutsu
Technika umożliwiająca wytropienie danej osoby. Podczas starcia postać zostawia na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy zapragnie go odnaleźć posłuży się robakami-samcami, które są bardzo wrażliwe na zapach insektów płci przeciwnej.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 5
Wymagania: NinJutsu 3 Kontrola chakry 3
Kekkai Konchuu Bunshin no Jutsu
Postać tworzy klona którego ciało w całości zbudowane jest z robaków. Klon jest zdolny do ataku i może używać wszystkich technik postaci, ale ma zaledwie 1/10 punktów HP oryginału.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/klon
Wymagania: NinJutsu 7 Kontrola chakry 9
Ushiro Ishuu
Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 3-5 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca, więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
Typ: Ninjutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagania: NinJutsu 5 Kontrola chakry 6
Soshaku no Jutsu
Główna ofensywna technika klanu Aburame. Robaki obchodzą ciało ofiary, a następnie w jednym momencie je kąsają. Przeważnie jest to kluczowy moment pojedynku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: chakra x 2
Wymagania: NinJutsu 15 Kontrola Chakry 10
Konchuu Hei
Broniąca przed atakami, duża ściana wytworzona z robaków. Wytrzymałość i wielkość ścianki zależą od zainwestowanej w nią chakry - każdy punkt jest równy 1 HP, ścianka może mieć od 20 do 100 HP.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20-100
Wymagania: NinJutsu 15 Kontrola Chakry 12
Gaidoku Hiru no Jutsu
Przyłożenie do ciała zatrutego trucizną specjalnych robaków-pijawek, które usuną z ciała toksyny. Odkażanie może trwać jakiś czas, zależnie od tego, jaką dawką zatruta była ofiara.
Typ: Tools
Wymagania: Kondycja 15, obecność specjalnych robaków
Mushikame no Jutsu
Latające dookoła postaci robaki wytwarzają "słój" całkowicie chroniący ją przed zewnętrznymi atakami. Prawie wszystko, co zetknie się z rozpędzonymi do ogromnej prędkości robakami tworzącymi barierę, zostanie zniszczone albo odbite. (Wszystko o obrażeniach mniejszych od 150 rozbija się o robaki. Większe ataki przechodzą)
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20/tura
Obrażenia: Jeśli przeciwnik podejdzie do „słoja” zabiera mu to 10 HP
Wymagania: NinJutsu 17 Kontrola Chakry 14
Muchiyose no Jutsu
Technika pozwalająca na przywołanie do siebie robaków z zewnątrz. Używający przykłada rękę do obiektu i zaczyna emitować chakrę, po chwili obok jego ręki zjawia się chmara robaków. Pobiera on od nich chakrę, regenerując tym samym +10 swojej.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: +10 do chakry
Wymagania: NinJutsu 25 Kontrola Chakry 20
Ekwipunek klanowy:
Plecak Aburame - wytworzony ze specjalnego materiału plecak, który może pomieścić w sobie robaki. Robaki, które normalnie żywią się naszą chakrą, nie odczuwają w nim głodu. Tym samym możemy zaoszczędzić duże ilości chakry (chakra +2).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|