Naruto Rpg2
Gra naruto



Forum Naruto Rpg2 Strona Główna Konoha Akimichi
Obecny czas to Nie 8:11, 01 Gru 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Itachi Uchiha
Hokage
Hokage



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Wto 20:55, 11 Gru 2007

Wiadomość
Akimichi
Krótka Historia:

Początkowo Akimichi byli tylko małą rodziną specjalizującą się w, TaiJutsu, ale z czasem rozrośli się otrzymując rangę klanu.
Klan ten wykorzystuje swoją masę do technik, wymagają one zużywania sporej ilości tłuszczu, dlatego członkowie Akimichi wciąż coś jedzą. Ciała członków Akimichi mogą powiększać swoje rozmiary, przybierają wtedy okropnie na wadze. Każda taka przemiana zabiera ciału cenne tłuszcze, które muszą uzupełniać jedzeniem. Mają oni receptę na wytwarzanie zwykłych pigułek żywnościowych i specjalnych, o potężnym działaniu.
Klan ten cechuje to, że na pierwszym miejscu stawiają jedzenie, a dopiero potem walkę. Słyną z tego, że, jak sami mówią: "Nie jesteśmy zbyt mądrzy, ale potrafimy dobrze przywalić." Większość członków klanu Akimichi ma dobre serce i zawsze pomaga przyjaciołom

Techniki:

Obaueto
Umiejętność pasywna, podstawowa dla klanu Akimichi. Polega na zwiększaniu masy własnego ciała, co można sprawić nieustannie jedząc. W rezultacie zyskujemy +3 do siły.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: nie dotyczy
Obrażenia: nie dotyczy
Czas wykonania: nie dotyczy
Wymagane: nie dotyczy


Shitate Fu-Do
Członkowie tego klanu potrafią wytwarzać tzw. pigułki żywnościowe. Koszt wytworzenia jednej pigułki to: 30 Ryo (składniki) + koszt chakry.
Typ: Tools
Koszt chakry: 30
Obrażenia: nie dotyczy
Czas wykonania: 6
Wymagane: Inteligencja: 6


Baika no Jutsu
Technika polegająca tymczasowym na zwiększeniu rozmiarów swojego ciała, zużywa duże ilości kalorii. Gdy jesteśmy pod wpływem tej techniki, nasza siła wzrasta o 8 punktów a kondycja ciała o 4 punkty.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 4/aktywacja 2/tura
Obrażenia: nie dotyczy
Czas wykonania: 1 akcja
Wymagane: TaiJutsu: 8, Obaueto


Bubun Baika no Jutsu
Zwiększenie i wydłużenie tylko wybranej części ciała: nogi, ręki i tak dalej.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 4
Obrażenia: Siła x2
Czas wykonania: 1 akcja
Wymagane: TaiJutsu: 15, Obaueto


Nikudan Sensha
Silny styl walki TaiJutsu. By go użyć najpierw trzeba powiększyć rozmiar swojego ciała techniką Baika no Jutsu. Użytkownik zamienia się w wirującą kulę, która tocząc się po ziemi stara zmiażdżyć przeciwnika, jest to dość wyczerpujący styl walki.
Typ: TaiJutsu
Koszt Kondycji: 2/aktywacja 2/tura
Obrażenia: Siła x2
Czas wykonania: 2
Wymagane: TaiJutsu: 16, Baika no Jutsu (aktywne)


Nikudan Hari Sensha
Technika taka sama jak Nikudan Sensha, z tym, że shinobi najpierw owija się sznurem z bronią. W rezultacie mamy dużo groźniejszą technikę.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 4/tura
Obrażenia: Siła x4
Czas wykonania: 3
Wymagane: TaiJutsu: 20, Siła: 18, Nikudan Sensha, Baika no Jutsu (aktywne)


Chou Baika no Jutsu
Powiększenie swojego ciała do gigantycznych rozmiarów. W takim stadium większość jest zdolna jedynie do przygniecenia swojego przeciwnika. Wymaga zużycia ogromnej energii. Najbardziej wprawieni w tej technice będą mogli używać jej do ataków "Sensha" zamiast Baika no Jutsu - w takim przypadku techniki te będą zadawały 2x więcej obrażeń.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 10
Obrażenia: Siła x5
Czas wykonania: 4
Wymagane: TaiJutsu: 25, Baika no Jutsu


Hagane Sensha
Najsilniejsza technika z rodzaju "toczących się kul". Jej nazwa pochodzi od tego, że ciało shinobi'ego w tej formie jest twarde jak stal.
Typ: TaiJutsu
Koszt punktów kondycji: 8/aktywacja), 3/tura
Obrażenia: Siła x6
Czas wykonania: 3
Wymagane: TaiJutsu: 30, Siła: 25, Nikudan Hari Sensha, Baika no Jutsu (aktywne)

Ekwipunek klanowy:

Hourengan - klan Akimichi jest w posiadaniu specjalnych pigułek żywnościowych, tzw. "Hourengan".
Wyróżnia się trzy typy tych pigułek: zielone, żółte oraz czerwone. Każda kolejna ma coraz to mocniejsze działanie. Pigułki można nabyć u największego rangą członka klanu.
Zielona - Punkty kondycji: x3, Zasoby chakry: x3, Siła: +3; Skutek uboczny: -60 HP
Żółta - Punkty kondycji: x4, Zasoby chakry: x4, Siła: +5; Skutek uboczny: -120 HP
Czerwona - Punkty kondycji: x5, Zasoby chakry: x5, Siła: +7, Z wyprodukowanej chakry tworzą się skrzydła motyla; Skutek uboczny: -180 HP
Efekt po zażyciu każdej z pigułek trwa do 5 tur. Po zakończeniu ich działania następuje skutek uboczny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Itachi Uchiha

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Naruto Rpg2 Strona GłównaKonohaAkimichi
Obecny czas to Nie 8:11, 01 Gru 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin