Autor |
Itachi Uchiha
Hokage
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Wto 21:28, 11 Gru 2007
|
|
Wiadomość |
|
Krótka Historia:
Klan posługujący się cieniem, potrafiący go kontrolować. Ich techniki polegają głównie na unieruchomieniu przeciwnika i wykończeniu go, oczywiście korzystając przy tym z cienia, ale głównym zamierzeniem tych technik jest właśnie unieruchamianie wrogów. Osoby z tego klanu charakteryzują się wysoką inteligencją, oraz trzeźwością umysłu nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Podczas walk wymyślają skomplikowane taktyki - jest to charakterystyczny dla nich styl walki, posiadają wiele skomplikowanych technik zwiększających zasięg ich cienia. W walce z przeciwnikiem z klanu Nara trzeba być naprawdę czujnym.
Klan Nara nie jest zbyt duży, to zaledwie grupka ludzi. Jednakże jest ich już więcej, niż było kiedyś. Zazwyczaj są uczynni i walczą dla dobrej sprawy, niektórzy z nich mają skłonności do lenistwa.
Techniki:
Kage Seisei no Jutsu
Dosłownie "stworzenie cienia''. Shinobi, korzystając z małych spadochronów lub parasolek tworzy na ziemi cień, który posłuży do unieruchomienia przeciwnika innymi technikami.
Typ: Tools
Wymagane: Tools: 5
Kage Mane no Jutsu
Podstawowa technika klanu Nara. Polega na unieruchomieniu przeciwnika za pomocą cienia. Posiada jednak limit czasowy, zależny od opanowania techniki i wprawy stosującego. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 25+ połowa kontroli chakry wykonującego technikę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 30/aktywacja 25/tura
Wymagane: NinJutsu: 8, Kontrola chakry: 6
Kage Shibari no Jutsu
Silniejsza wersja Kage Mane no Jutsu. Umożliwia także unieruchomienie za pomocą cienia większej liczby przeciwników. Technika ta może działać także na większy dystans niż poprzedniczka. Limit czasowy techniki jest większy, ale technika jest także trudniejsza. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 25+ połowa kontroli chakry wykonującego technikę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50/aktywacja 30/tura
Wymagane: NinJutsu: 15, Kontrola chakry: 13, Kage Mane no Jutsu
Kage Kubi Shibari no Jutsu
Użytkownik tworzy z cienia rękę, którą usiłuje złamać kark przeciwnika. Możliwe tylko po wcześniejszym unieruchomieniu przeciwnika cieniem.
Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 12+ połowa kontroli chakry wykonującego technikę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50
Obrażenia: śmierć lub 5x10 (decyzja wykonującego technikę) jeśli jednak rzut obronny powiedzie się obrażenia są znikome
Wymagane: NinJutsu: 17, Kontrola chakry: 16, Kage Mane no Jutsu, aktywna technika unieruchamiająca
Kage Nui
Użytkownik tworzy wąskie paski (igły) z cienia, które mogą równie dobrze unieruchomić , jak i uszkodzić wroga, ale ich głównym zamierzeniem jest uszkodzić wroga; w unieruchamianiu sprawdzają się nieco słabiej. Główną zaletą Kage Nui jest jej szybkość. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 5+ połowa kontroli chakry wykonującego technikę..
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20/igła 20/tura (jeśli unieruchamiamy)
Obrażenia: 2x10/igła ( udany rzut obronny 10)
Wymagane: NinJutsu: 22, Kage Shibari no Jutsu (15)
Kageyose no Jutsu
Unieruchomienie przeciwnika przy wykorzystaniu wąskich pasków cienia, przypominających te wytwarzanych przy technice Kage Nui. Oblepiają one przeciwnika ze wszystkich stron, tworząc podobny efekt do tego, jakby był związany sznurami. Użytkownik może ruszać się po wykonaniu tej techniki, a ofiara może próbować się uwolnić jeśli wykona pomyślny rzut na siłę o ST 13+ połowa kontroli chakry wykonującego technikę.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 60
Wymagane: NinJutsu: 25, Kage Nui (20)
Kage Kujiku
Po rozprowadzeniu cienia wokół obiektu, następuje jego zmiażdżenie. Bardzo trudna i jedna z najlepszych technik klanu Nara, wymaga dużej siły fizycznej. Przeciwnik może częściowo przeciwstawić się wykonując udany rzut na siłę o ST 15+ płowa kontroli chakry wykonującego technikę.
Typ: NinJutsu
Obrażenia: śmierć (udany rzut obronny 15k10)
Koszt chakry: 70
Wymagane: NinJutsu: 28, Siła: 26, Kage Kubi Shibari no Jutsu, aktywna technika unieruchamiająca
Kage Taiyou
Technika wykonywana w trakcie próby unieruchomienia przeciwnika. Użytkownik wysyła w górę ogromną ilość cienia, tworząc w górze pokrywę, która rzuca cień na duży obszar pod siebie. Przypomina to nieco zaćmienie słońca. Podczas trwania tej techniki (maksymalnie parę minut) shinobi ma nieograniczone pole do popisu cieniem, techniki działają błyskawicznie i są mniej wyczerpujące.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 110
Czas wykonania: 5
Wymagane: NinJutsu: 33, Kontrola chakry: 18, Kage Seisei no Jutsu
Post został pochwalony 0 razy
|
|